آزاد‌سازی محدوده‌های معدنی در هرمزگان

معاون صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اعلام کرد آزاد‌سازی محدوده‌های معدنی در هرمزگان معاون معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: در اجرای دستورالعمل ابلاغی مرحله سوم آزادسازی محدوده‌های اکتشافی در ۲۵شهریور ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور اجرا می‌شوند. به گزارش مهر، ابراهیم سعدینی گفت: در اجرای دستورالعمل ابلاغی وزارت متبوع، مرحله […]

معاون صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اعلام کرد

آزاد‌سازی محدوده‌های معدنی در هرمزگان

معاون معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: در اجرای دستورالعمل ابلاغی مرحله سوم آزادسازی محدوده‌های اکتشافی در ۲۵شهریور ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور اجرا می‌شوند.

به گزارش مهر، ابراهیم سعدینی گفت: در اجرای دستورالعمل ابلاغی وزارت متبوع، مرحله سوم آزاد‌سازی محدوده‌های اکتشافی در بیست و پنجم شهریور ماه سال جاری رأس ساعت ۱۰ صبح و همزمان با سراسر کشور آزاد می‌گردند.

سعدینی افزود: محدوده‌های معدنی مشمول آزاد‌سازی در استان هرمزگان بیش از ۷۰ محدوده بوده که به صورت قرمز رنگ در سامانه اینترنتی کاداستر معادن به آدرس www.cadastre.mimt.gov.ir درج و متقاضیان فعالیت و سرمایه‌گذاری در عرصه‌های معدنی می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۲۵ شهریورماه نسبت به ثبت درخواست و پیگیری‌های بعدی اقدام کنند.

وی افزود: هر گونه ثبت محدوده اکتشافی براساس مفاد قانون معادن و آیین‌نامه اجرایی مربوطه بوده و متقاضیان می‌توانند پس از ثبت نام در سامانه کاداستر معادن و اخذ گواهینامه صلاحیت فنی و مالی از سازمان نظام مهندسی معدن، متناسب با امتیاز اخذ شده نسبت به ثبت محدوده در گروه‌های معدنی تعریف شده در قانون معادن اقدام لازم به عمل آورند.