افزایش ۷درصدی تولید کنسانتره زغال‌سنگ ایمیدرو

گزارش۸ ماهه سال ۹۷ اعلام شد افزایش ۷درصدی تولید کنسانتره زغال‌سنگ ایمیدرو میزان تولید کنسانتره زغال‌سنگ شرکت‌های طبس و البرز مرکزی (وابسته به ایمیدرو) طی ۸ ماهه سال۹۷، بیش از ۷درصد افزایش یافت.   به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، شرکت‌های زغال‌سنگ طبس و البرز […]

گزارش۸ ماهه سال ۹۷ اعلام شد

افزایش ۷درصدی تولید کنسانتره زغال‌سنگ ایمیدرو

میزان تولید کنسانتره زغال‌سنگ شرکت‌های طبس و البرز مرکزی (وابسته به ایمیدرو) طی ۸ ماهه سال۹۷، بیش از ۷درصد افزایش یافت.

 

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، شرکت‌های زغال‌سنگ طبس و البرز مرکزی از ابتدای فروردین تا پایان آبان، ۴۵۹هزارو۳۱۶ تن کنسانتره زغال‌سنگ تولید کردند. اما رقم تولید مدت مشابه سال گذشته، ۴۲۹هزارو۸۲۳ تن بود. از میزان تولید کنسانتره زغال‌سنگ، ۳۹۹هزارو۴۷۵ تن توسط «شرکت زغال‌سنگ طبس» و ۵۹ هزار و ۸۴۱ تن از سوی «شرکت زغال‌سنگ البرز مرکزی» تولید شد.

همچنین شرکت‌های زغال‌سنگ طبس و البرز مرکزی طی ۸ ماهه امسال، یکمیلیونو۱۴۲هزارو۳۱۲ تن زغال‌سنگ استخراج کردند که نسبت به رقم استخراج مدت مشابه سال گذشته (یکمیلیونو۱۶هزار و۶۲۰ تن)، ۱۲ درصد رشد نشان می‌دهد. در این میان، شرکت طبس یک میلیون و ۳۵ هزار و ۳۲۹ تن و شرکت البرز مرکزی ۱۰۶هزارو۹۸۳ تن ماده معدنی استخراج کرد.

میزان ارسال کنسانتره زغال‌سنگ این شرکت‌ها به مشتریان طی مدت یاد شده نیز با ۱۱درصد رشد، از ۴۴۷ هزار و ۱۵۴ تن مدت مشابه سال قبل به ۴۹۵ هزار و ۴۷۹ تن در ۸ ماهه سال ۹۷ رسید. میزان ارسال کنسانتره شرکت‌های طبس و البرز مرکزی به ترتیب ۴۲۱ هزار و ۷۴۹ تن و ۷۳ هزار و ۷۳۰ تن بود.

بنابه این گزارش، شرکت‌های زغال‌سنگ طبس و البرز مرکزی طی ماه آبان ۲۸هزارو۲۱ تن کنسانتره زغال‌سنگ «تولید»، ۱۱۳ هزار و ۷۴ تن ماده معدنی «استخراج» و ۶۰ هزار و ۲۵۱ تن کنسانتره «ارسال» کردند.