افزایش ۵۹ درصدی تولید مجتمع فسفات در ۹ماهه امسال

افزایش ۵۹ درصدی تولید مجتمع فسفات در ۹ماهه امسال میزان تولید مجتمع فسفات اسفوردی طی ۹ماهه امسال، ۵۹درصد افزایش یافت.  به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع‌معدنی ایران، مجتمع فسفات اسفوردی از ابتدای فروردین تا پایان آذر۹۷، افزون بر ۶۵هزارو۹۴۴ تن کنسانتره فسفات تولید کرد. این رقم در […]

افزایش ۵۹ درصدی تولید مجتمع فسفات در ۹ماهه امسال

میزان تولید مجتمع فسفات اسفوردی طی ۹ماهه امسال، ۵۹درصد افزایش یافت.

 به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع‌معدنی ایران، مجتمع فسفات اسفوردی از ابتدای فروردین تا پایان آذر۹۷، افزون بر ۶۵هزارو۹۴۴ تن کنسانتره فسفات تولید کرد. این رقم در مدت مشابه سال۹۶، اندکی بیش از ۴۱هزارو۴۷۰ تن بود.

میزان تولید این شرکت نسبت به برنامه (۳۷هزارو۴۰ تن) نیز ۷۸درصد رشد نشان می‌دهد.

همچنین طی ۹ماهه امسال، ۳هزارو۱۲۱ تن کنسانتره فسفات ارسال شد. همچنین میزان استخراج ماده معدنی توسط این شرکت طی مدت مذکور، ۲۹۶هزارو۵۲۳ تن بود.

شرکت فسفات اسفوردی طی ماه آذر، ۷هزارو۱۲ تن کنسانتره فسفات تولید کرد که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال گذشته (۳هزارو۹۹۸ تن)، ۷۵درصد رشد یافت.

بنا به این گزارش، مجتمع فسفات اسفوردی از جمله شرکت‌های زیرمجموعه شرکت تهیه و تولید موادمعدنی وابسته به ایمیدرو، در ۳۵کیلومتری شهرستان بافق در استان یزد واقع شده است.