افزایش ۱۸درصدی استخراج شرکت‌های سرب و روی ایمیدرو

برای ۱۰ ماهه امسال اعلام شد افزایش ۱۸درصدی استخراج شرکت‌های سرب و روی ایمیدرو میزان استخراج شرکت‌های سرب و روی ایمیدرو (انگوران، مهدی‌آباد و نخلک) طی ۱۰ ماهه امسال افزایش یافت. در این مدت عملکرد معدن مهدی آباد ۱۰۴درصد رشد یافت.   به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و […]

برای ۱۰ ماهه امسال اعلام شد

افزایش ۱۸درصدی استخراج شرکت‌های سرب و روی ایمیدرو

میزان استخراج شرکت‌های سرب و روی ایمیدرو (انگوران، مهدی‌آباد و نخلک) طی ۱۰ ماهه امسال افزایش یافت. در این مدت عملکرد معدن مهدی آباد ۱۰۴درصد رشد یافت.

 

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، شرکت سرب و روی انگوران از ابتدای فروردین تا پایان دی، ۸۸۱هزارو۷۲۴ تن ماده معدنی استخراج کرد که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال گذشته (۷۴۵ هزار و ۳۴۳ تن)، ۱۸ درصد رشد نشان می‌دهد.

شرکت سرب و روی مهدی‌آباد طی ۱۰ماهه امسال، ۱۱۱ هزار و ۳۷۱ تن ماده معدنی استخراج کرد. رقم استخراجی مدت مشابه سال گذشته، ۵۴ هزار و ۶۰۲ تن بود که حاکی از افزایش ۱۰۴درصدی استخراج است.

مجتمع سرب نخلک نیز از ابتدای فروردین تا پایان دی، ۵۶ هزار و ۷۷۹ تن ماده معدنی استخراج کرد که نسبت به رقم مدت مشابه سال گذشته (۳۳ هزار و ۱۲۰ تن)، ۷۱ درصد رشد نشان می‌دهد. همچنین میزان تولید سرب این مجتمع در مدت یاد شده با ۱۴۰درصد رشد به ۶۴۷۰ تن رسید. این در حالی است که میزان تولید آن مجتمع طی مدت مذکور، ۲۷۰۰ تن بود.