تحولی بزرگ در بهداشت و سلامت منطقه آزاد اروند

تحولی بزرگ در بهداشت و سلامت منطقه آزاد اروند مدیر محیط زیست، بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند، از تأسیس مرکز تشخیص و درمان هپاتیت در منطقه خبر داد. به گزارش مناقصه مزایده، سیدمهدی‌موسوی‌سندرونی در خصوص تأسیس این مرکز درمانی گفت: در راستای ریشه‌کن کردن بیماری هپاتیت، با همکاری مرکز هپاتیت ایران به ریاست […]

تحولی بزرگ در بهداشت و سلامت منطقه آزاد اروند

مدیر محیط زیست، بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند، از تأسیس مرکز تشخیص و درمان هپاتیت در منطقه خبر داد.

به گزارش مناقصه مزایده، سیدمهدی‌موسوی‌سندرونی در خصوص تأسیس این مرکز درمانی گفت: در راستای ریشه‌کن کردن بیماری هپاتیت، با همکاری مرکز هپاتیت ایران به ریاست علویان، فوق تخصص گوارش، رایزنی‌های اولیه آغاز شد.

وی در این زمینه افزود: در گردهمایی اخیر که به مناسبت روز جهانی هپاتیت در دانشگاه علوم و پزشکی ایران، با حضور اسماعیل‌زمانی، مدیرعامل و رییس هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند و بیش از ۶۰۰ نفر از فرهیختگان و شخصیت‌های علمی داخلی و خارجی برگزار شد، منطقه آزاد اروند، به عنوان پایلوت ریشه‌کن کردن بیماری هپاتیت نوع C اعلام شد.

این رویداد، با توجه به خدمات شایسته‌ای که منطقه آزاد اروند در راستای توسعه و بهبود فضای بهداشت و درمان در ۳ سال اخیر، آغاز کرده است، تحولی بزرگ در عرصه خدمات بهداشتی و درمان و توجه به سلامت در منطقه آزاد اروند محسوب می‌شود.

 

در همایش روز جهانی هپاتیت، همچنین از تمبر یادبود ویژه منطقه آزاد اروند، رونمایی شد.