دو انتصاب جدید در مدیریت منابع انسانی و مهندسی ساختار و بهره‌وری

در شرکت ملی حفاری ایران رخ داد دو انتصاب جدید در مدیریت منابع انسانی و مهندسی ساختار و بهره‌وری مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در احکامی سرپرستان جدید مدیریت منابع انسانی و مهندسی ساختار و بهره‌وری شرکت را منصوب کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده، حیدر بهمنی در حکم انتصاب یونس‌بنی‌سعید به عنوان سرپرست مدیریت منابع انسانی، […]

در شرکت ملی حفاری ایران رخ داد

دو انتصاب جدید در مدیریت منابع انسانی و مهندسی ساختار و بهره‌وری

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در احکامی سرپرستان جدید مدیریت منابع انسانی و مهندسی ساختار و بهره‌وری شرکت را منصوب کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، حیدر بهمنی در حکم انتصاب یونس‌بنی‌سعید به عنوان سرپرست مدیریت منابع انسانی، برقراری شیوه‌های علمی جهت ایجاد فضای کاری مناسب به منظور استفاده بهینه از توانمندی نیروی انسانی شاغل در شرکت به عنوان با ارزش‌‌ترین منابع سازمان در چارچوب مجموعه مقررات اداری را مورد تأکید قرارداده است.

پیاده‌سازی نظام ارزیابی عملکرد به منظور شناخت نقاط ضعف و قوت کارکنان و استفاده در برنامه‌های ترفیعات و انتصابات و اعمال کنترل‌های لازم جهت به‌کارگیری افراد براساس نتایج سیستم مذکور و برنامه‌ریزی برای به‌کارگیری شیوه‌های نوین نیاز سنجی آموزشی و استفاده از فن‌آوری‌های نوین در تأمین آموزش‌های مورد نیاز با محوریت پاسخگویی به نیازهای کارکنان بخش‌های عملیاتی از دیگر نکات مورد تأکید در این حکم است.

حیدر بهمنی همچنین در حکم انتصاب مسعوداحمدی در سمت سرپرست مهندسی ساختار و بهره‌وری، تصریح کرده است با مشارکت و همکاری کارشناسان آن مجموعه و به‌کارگیری اصول و استانداردهای مدیریتی در ارتقای کیفی ابعاد ساختار سازمانی و بهره‌وری فرایندهای شرکت اهتمام جدی به عمل آورد.

آیین معارفه سرپرستان جدید با حضور مدیرعامل، مدیران، رؤسا و سرپرستان بخش‌های مختلف عملیاتی و ستادی شرکت برگزار شد.

در این مراسم از زحمات و خدمات داریوش‌رییسی، مدیر سابق منابع انسانی شرکت که به افتخار بازنشستگی نائل گردید، قدردانی به عمل آمد.

همچنین در جلسه دیگری که با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، مدیران و تعدادی از روسا و سرپرستان واحدهای مختلف شرکت برگزار شد، بهمنی ضمن تقدیر از خدمات خانم مالمیرزاده، رییس سابق اداره مهندسی ساختار و بهره‌وری شرکت، گفت: وی در تحول ساختاری صورت گرفته در شرکت نقش برجسته و اثرگذاری ایفا کرده است.

 

مدیرعامل شرکت با اشاره به نگرش سیستمی، وظیفه‌شناسی و احساس مسؤولیت خانم مالمیزاده در انجام وظایف محوله به نحو مطلوب، افزود: همکاران باید به نحوی کار کنند که حتی پس از جدا شدن از شرکت، تلاش‌های آنان در روند کار سازمان، کاملاً مشهود و اثر‌گذار باشد.