۳۱ شهریور زمان افتتاح فاز نخست دی‌کلینیک سرخس

با حضور مسؤولین ارشد وزارت نفت و بهداشت و درمان شمال شرق ۳۱ شهریور زمان افتتاح فاز نخست دی‌کلینیک سرخس رییس بهداشت و درمان شمال شرق کشور گفت: با حضور مسؤولین ارشد وزارت نفت و سازمان بهداشت و درمان، فاز نخست دی‌کلینیک صنعت نفت در شهرستان سرخس در ۳۱ شهریور ماه جاری به بهره‌برداری خواهد […]

با حضور مسؤولین ارشد وزارت نفت و بهداشت و درمان شمال شرق

۳۱ شهریور زمان افتتاح فاز نخست دی‌کلینیک سرخس

رییس بهداشت و درمان شمال شرق کشور گفت: با حضور مسؤولین ارشد وزارت نفت و سازمان بهداشت و درمان، فاز نخست دی‌کلینیک صنعت نفت در شهرستان سرخس در ۳۱ شهریور ماه جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت پالایش گاز شهیدهاشمی‌نژاد، وحید مالکی در جلسه میثاق کارکنان پالایشگاه خانگیران افزود: راه‌اندازی این پروژه در ۳ فاز شامل فاز نخست درمانگاه عمومی و اورژانس، فاز دوم پلی‌کلینیک تخصصی و فاز سوم قسمت بیمارستانی و اتاق عمل دیده شده است.

وی اظهار داشت: فازهای این پروژه در بازه زمانی دو ماه به دو ماه مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، زیرا در فاز دوم نیازمند حضور متخصصین و استقرار آن‌ها در شهرستان سرخس خواهیم بود و در فاز سوم هم قسمت بیمارستانی و اتاق‌های عمل در مجموعه افتتاح خواهند شد.

این مقام مسؤول تصریح کرد: بودجه مصوب شرکت ملی گاز ایران برای ساخت و خرید تجهیزات و راه‌اندازی حدود ۲۰۰ میلیارد ریال بوده است که تاکنون این اعتبار تخصیص یافته است.

 

دکتر مالکی بیان داشت: خرید تجهیزات پزشکی تاکنون ۹۰ درصد رشد را شاهد بوده و خرید سایر تجهیزات منوط به اخذ مجوزهای لازم از دانشگاه علوم پزشکی خراسان برای مشخص شدن فعالیت این پروژه به صورت دی کلینیک و یا بیمارستان می‌باشد که پس از اعلام چگونگی فعالیت این مجموعه، خرید تجهیزات در دستور کار قرار می‌گیرد.