عملیات تخریت و بازسازی دیوار این مخزن انجام شد

با هدف ارتقای ضریب امنیتی و محصورسازی سایت مخزن باغ فیض در جنوب غربی استان تهران عملیات تخریت و بازسازی دیوار این مخزن انجام شد به گزارش مناقصه مزایده به نقل از روابط‌عمومی، با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال پروژه بازسازی دیوار مخزن در باغ فیض اسلامشهر به اتمام رسید. این خبر را مدیر […]

با هدف ارتقای ضریب امنیتی و محصورسازی سایت مخزن باغ فیض در جنوب غربی استان تهران

عملیات تخریت و بازسازی دیوار این مخزن انجام شد

به گزارش مناقصه مزایده به نقل از روابط‌عمومی، با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال پروژه بازسازی دیوار مخزن در باغ فیض اسلامشهر به اتمام رسید.

این خبر را مدیر امور بهره‌برداری آبفای اسلامشهر اعلام کرد و گفت: با توجه به قدمت و تخریب بخشی از دیوار اصلی مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی باغ فیض که در یک منطقه پر رفت و آمد و داخل شهر واقع گردیده و احتمال خطرات متعددی را داشت: علی‌هذا در راستای ترمیم و بازسازی دیوار مربوطه و پیشگیری از هر گونه خطرات احتمالی، کل دیوار مخزن مذکور تخریب و بازسازی مجدد گردید.

مهندس بهزاد اسدی با اشاره به مشخصات طرح مذکور یادآور شد: اجرای دیوارکشی مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی باغ فیض واقع در خیابان شهید صیاد شیرازی اسلامشهر پس از تخریب کلی و جمع‌آوری و انتقال نخاله‌های دیوار، مجدداً به طول ۹۵ متر و با استفاده از آجر فشاری به همراه ستونهای تعبیه شده در فواصل ۵ متری و ایجاد نما با استفاده از سنگ نمای تراورتن به ارتفاع دو متر و همچنین تعبیه حفاظ فلزی به ارتفاع ۱ متری بر روی سراسر دیوار با اعتباری معادل ۸۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات جاری و داخلی و در مدت زمان مرداد ماه سال جاری انجام و به اتمام رسید.

مهندس اسدی همچنین خاطرنشان ساخت: با توجه به وجود دانشگاه آزاد اسلامی و بخش عمده ادارات شهرستان در این خیابان، غالب عملیات از جمله تخریب، جمع‌آوری و انتقال نخاله و همچنین بخشی از دیوارکشی به لحاظ پیشگیری از خطرات احتمالی و همچنین عدم ایجاد مزاحمت برای شهروندان به‌طور شبانه انجام گردید.