برگزاری مانور کاهش تلفات و برق غیرمجاز در امورهای توزیع ۸ گانه

برگزاری مانور کاهش تلفات و برق غیرمجاز در امورهای توزیع ۸ گانه گروه‌های اجرایی با خودروهایی که پلاکاردهایی با عنوان «طرح ملی کاهش تلفات، مانور مبارزه با برق‌های غیرمجاز» بر روی آن‌ها نصب شده بود، رأس ساعت ۸:۳۰ در مناطقی که از قبل توسط شماره‌برداران شناسایی شده حضور یافته و نسبت به جمع‌آوری آن‌ها اقدام […]

برگزاری مانور کاهش تلفات و برق غیرمجاز در امورهای توزیع ۸ گانه

گروه‌های اجرایی با خودروهایی که پلاکاردهایی با عنوان «طرح ملی کاهش تلفات، مانور مبارزه با برق‌های غیرمجاز» بر روی آن‌ها نصب شده بود، رأس ساعت ۸:۳۰ در مناطقی که از قبل توسط شماره‌برداران شناسایی شده حضور یافته و نسبت به جمع‌آوری آن‌ها اقدام نمودند.

به گزارش مناقصه‌مزایده، در هر گروه عملیاتی، یک نفر سیمبان یا مسؤول تست و بازرسی حضور داشته و از وجود رابطان شماره‌برداران نیز استفاده شد و امورهای معین نیز برای شناسایی دقیق آدرس‌ها از یک نفر پرسنل امور مجری برای راهنمایی استفاده نمودند.

این در حالی است که در طول اجرای عملیات؛ بازدید، تست، بررسی، قطع و جمع‌آوری انشعاب غیرمجاز برق، انشعابات غیرمجاز مکشوفه در کوتاه‌‌ترین زمان ممکن در سیستم جامع خدمات مشترکین ثبت و درج شد و قابل رؤیت و پیگیری است.

 

گفتنی است در راستای حفظ شئونات شهروندی و سهولت جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز از نیروی محترم انتظامی برای تسریع هرچه بهتر مانور، بهره‌گیری شد.