بررسی کاهش تلفات توزیع برق غرب مازندران

بررسی کاهش تلفات توزیع برق غرب مازندران با حضور دکتر یاقوتی، عضو کمیته ملی کاهش تلفات شرکت توانیر، روند اجرای طرح ملی کاهش تلفات در شرکت توزیع برق غرب مازندران مورد بررسی دقیق و کارشناسی قرار گرفت. به گزارش مناقصه‌مزایده، در این جلسه، فرح‌زاد، مدیرعامل شرکت ضمن ارایه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص […]

بررسی کاهش تلفات توزیع برق غرب مازندران

با حضور دکتر یاقوتی، عضو کمیته ملی کاهش تلفات شرکت توانیر، روند اجرای طرح ملی کاهش تلفات در شرکت توزیع برق غرب مازندران مورد بررسی دقیق و کارشناسی قرار گرفت.

به گزارش مناقصه‌مزایده، در این جلسه، فرح‌زاد، مدیرعامل شرکت ضمن ارایه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص اجرای طرح ملی کاهش تلفات در این شرکت، اظهار داشت: برای جلوگیری از موازی کاری و در راستای انسجام‌بخشی، تمامی دفاتر ذی‌ربط در این زمینه زیر نظر مستقیم مدیرعامل قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پس از مطالعات دقیق و کارشناسی و برگزاری جلسات متعدد، نقشه‌ راه کلی دستیابی به کاهش تلفات شرکت تدوین و به واحد‌ها ابلاغ شد.

فرح زاد با بیان این‌که بیش از ۱۷ میلیون گردشگر به صورت غیرثابت، جمعیت متغیر این منطقه را تشکیل می‌دهند، افزود: برنامه‌ریزی برای تأمین برق پایدار برای این میزان از مشترکان فصلی، در کنار مشترکان دائم منطقه، کار سختی است که با تلاش شبانه‌روزی همکارانم به این مهم دست یافته‌ایم.

وی به برگزاری منظم و همه روزه اکیپ‌های جمع‌آوری برق‌های غیرمجاز اشاره و تأکید کرد: در این برنامه‌ها که در تمامی امورهای ۸گانه شرکت به صورت منظم و زمان‌بندی شده اجرا می‌شود علاوه بر تست و بازرسی کنتور، انشعابات غیرمجاز نیز جمع‌آوری می‌شود.

مدیرعامل شرکت در خصوص تعیین تکلیف سکونتگاه‌های غیررسمی در منطقه نیز گفت: پس از برگزاری جلسات متعدد با استانداری و سازمان بازرسی، بیش از ۲۰۲۴۹ مورد از این سکونتگاه‌ها شناسایی و تعیین دستورالعمل اجرایی نصب لوازم اندازه‌گیری برای آن‌ها تعیین شد.

در ادامه، دکتر یاقوتی به ارایه راهکارهای علمی، فنی و اجرایی در خصوص دستیابی به رقم تعیین شده کاهش تلفات، محدودیت‌ها و چالش‌های پیش رو و برنامه‌های شرکت توانیر در این زمینه پرداخت.