سد معبر، تصرف عدوانی محسوب شده و پیگیری قضایی دارد

مدیر واحد اجراییات شهرداری کرمان سد معبر، تصرف عدوانی محسوب شده و پیگیری قضایی دارد مدیر واحد اجراییات شهرداری کرمان گفت: سد معبر، تصرف عدوانی محسوب شده و پیگیری قضایی دارد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمان، مهندس نارویی با اشاره به پیگیری‌های اخیر شهرداری نسبت به رفع […]

مدیر واحد اجراییات شهرداری کرمان

سد معبر، تصرف عدوانی محسوب شده و پیگیری قضایی دارد

مدیر واحد اجراییات شهرداری کرمان گفت: سد معبر، تصرف عدوانی محسوب شده و پیگیری قضایی دارد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمان، مهندس نارویی با اشاره به پیگیری‌های اخیر شهرداری نسبت به رفع سد معبر در سطح شهر اظهار کرد: واحد اجراییات بعد از دادن اخطار کتبی به صنوف، از طریق اتاق اصناف نسبت به رفع سد معبر اقدام می‌کند.

وی با بیان این که لیستی از صنوفی که به اخطارهای شهرداری توجه نکردند به اتاق اصناف ارسال شده، افزود: در صورت عدم‌توجه اصناف و طی هماهنگی با دادستان و بازپرس دادسرای عمومی، سد معبر، تصرف‌عدوانی محسوب شده و پیگیری لازم قضایی صورت می‌گیرد.

نارویی با اشاره به ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها اظهار داشت: هرگونه تصرف در معابر عمومی جرم محسوب شده و شهرداری به عنوان مالک معابر عمومی حق شکایت دارد.

 

وی از جمع‌آوری سد معبر، پل‌های غیرمجاز و داربست‌های بدون مجوز توسط سازمان ترافیک شهرداری خبر داد و خاطرنشان کرد: پیگیری شهرداری تا رفع سد معبر از سطح شهر، ادامه یافته و مسیر پیاده‌رو‌‌ها را آزاد می‌کند.