مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران از نحوه اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در امور توزیع برق چالوس بازدید کرد کیوان فرحزاد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران با هدف بازرسی از نحوه خدماترسانی به مردم و اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در امورهای تابعه، وضعیت اجرای این طرح را در امور توزیع […]
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران
از نحوه اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در امور توزیع برق چالوس بازدید کرد
کیوان فرحزاد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران با هدف بازرسی از نحوه خدماترسانی به مردم و اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در امورهای تابعه، وضعیت اجرای این طرح را در امور توزیع نیروی برق شهرستان چالوس مورد بررسی قرارداد.
به گزارش مناقصهمزایده، فرحزاد ضمن ابراز خرسندی از فعالیتهای انجام شده در سطح شرکت در راستای اجرای دقیق مفاد طرح تکریم ارباب رجوع گفت: یکی از اهداف عالیه سازمان ارایه خدمات بهتر و پاسخگویی صحیح به مردم است که سعی شده با برگزاری جلسات تبیین نقش و جایگاه شرکت برای ارایه خدمات شایسته تر، بررسی شرح وظایف پرسنل شاغل و برگزاری کلاسهای آموزشی مختلف در سطح شمارهبرداران، حوزه مشترکین و سایر بخشها با بهکارگیری اساتید مجرب و متبحر، با افزایش آگاهی و دانش همکاران این امر محقق گردد.
در این بازدید، مدیر و رؤسای ادارات امور ضمن ارایه گزارش عملکرد و خلاصه اقدامات، دیدگاهها و نظرات خود را در راستای جلب رضایتمندی متقاضیان و مردم بیان نمودند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.