دیدار نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه از شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

دیدار نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه از شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از شورای هماهنگی با کارکنان این مجموعه دیدار کرد. در این دیدار محمدحسین همتی دبیر شورای هماهنگی استان ضمن ارایه آمار و گزارشی از عملکرد شورای هماهنگی و تشریح […]

دیدار نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه از شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از شورای هماهنگی با کارکنان این مجموعه دیدار کرد. در این دیدار محمدحسین همتی دبیر شورای هماهنگی استان ضمن ارایه آمار و گزارشی از عملکرد شورای هماهنگی و تشریح دستورالعمل‌ها وظایف شورا، خواستار افزایش بودجه به وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های استانی به خصوص جهت تقویت امر پیشگیری از اعتیاد گردید.

به گزارش مناقصه مزایده، احمدهمتی نیز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از دبیر و کارکنان شورا جهت تلاش و کوشش‌های صورت پذیرفته در حوزه مبارزه همه جانبه با اعتیاد گفت: دستگاه‌های عضو شورا مطابق قانون موظف به اجرای مصوبات جلسات و دستورالعمل‌های موجود می‌باشند و شورای هماهنگی به ریاست استاندار محترم و نماینده عالی دولت می‌تواند در چارچوب قانون ضمن هماهنگی در امور، هرگونه قصور و کوتاهی دستگاه‌ها را به مبادی ذی‌ربط انعکاس دهد.

ایشان همچنین خواستار تعامل و ارتباط بیش‌تر با مجموعه شورا و انعکاس مشکلات و مسایل موجود جهت طرح در صحن علنی مجلس و پیگیری از آن طریق شد.

شایان ذکر است کارشناسان و کارکنان شورا نیز خلاصه‌ای از عملکرد حوزه‌های خود را ارایه و به بیان راهکار‌‌ها و مشکلات قابل در طرح در مجلس شورای اسلامی پرداختند.

معرفی شرکت توزیع برق استان سمنان به عنوان دستگاه برتر در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس

همچنین در مراسمی که با حضور استاندار سمنان، نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و جمعی از مسؤولین استان برگزار شد؛ از تلاش و زحمات مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان به دلیل برنامه‌ریزی و اجرای موفق برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس تجلیل شد.

در بخشی از متن لوح تقدیر محمدرضاخباز، استاندار سمنان خطاب به سیدمحمدموسوی‌زاده، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان آمده است: نظر به این که براساس ارزیابی انجام گرفته از سوی دبیرخانه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان سمنان، مجموعه تحت امر به عنوان دستگاه برتر و موفق در برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس معرفی شده است، لازم می‌دانم از زحمات و تلاش‌های انقلابی انجام گرفته توسط جناب عالی و کلیه همکاران دست‌اندرکار در این زمینه تقدیر و تشکر نمایم.

 

یادآور می‌شود: براساس ارزیابی صورت گرفته از عملکرد ۷۷ دستگاه اجرایی از سوی دبیرخانه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان سمنان، شرکت توزیع برق استان به لحاظ بیش‌ترین گستردگی و حجم برنامه‌ها شامل؛ برپایی نمایشگاه، دیدار با خانواده شهدا، تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان با حضور در گلزار شهدا، برگزاری برنامه سیره روایت گری شهدا، تجلیل از رزمندگان، برنامه روایت گری دفاع مقدس، چاپ پوستر، پخش نماهنگ‌های دفاع مقدس به صورت روزانه در محیط اداری، اجرای طرح الگوهای جاویدان، همایش پیاده‌روی، فضاسازی و تبلیغات محیطی، فعالیت‌های ورزشی، تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم، سخنرانی ائمه جماعات در پاسداشت هفته دفاع مقدس و… به عنوان دستگاه برتر معرفی شده است.