تشکیل کنسرسیوم صادراتی خوشه ماهی قزل‌آلای هراز آمل

تشکیل کنسرسیوم صادراتی خوشه ماهی قزل‌آلای هراز آمل معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از تشکیل کنسرسیوم صادراتی خوشه صنعتی ماهی قزل‌آلای هراز آمل خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، کامران‌علی‌پور در جلسه تشکیل کنسرسیوم قزل‌آلای هراز آمل گفت: تشکیل این کنسرسیوم تنها راه غلبه بر […]

تشکیل کنسرسیوم صادراتی خوشه ماهی قزل‌آلای هراز آمل

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از تشکیل کنسرسیوم صادراتی خوشه صنعتی ماهی قزل‌آلای هراز آمل خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، کامران‌علی‌پور در جلسه تشکیل کنسرسیوم قزل‌آلای هراز آمل گفت: تشکیل این کنسرسیوم تنها راه غلبه بر مشکلات صادراتی واحدهای تولیدی کوچک و متوسط است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: با تشکیل کنسرسیوم صادراتی خوشه قزل‌آلای آمل، شاهد افزایش صادرات و سوددهی و بهره‌وری بهینه برای اعضای خوشه خواهیم بود.

علی پور بیان داشت: خوشه صنعتی قزل‌آلای هراز آمل دارای ظرفیت و پتانسیل مناسب برای صادرات است و با مساعدت و همت اعضای خوشه صنعتی و تشکیل کنسرسیوم، می‌توانیم بخش مهمی از تولیدات را صادر کنیم.

 

در این جلسه، اعضای خوشه صنعتی قزل‌آلای آمل نیز برنامه‌های حمایتی در راستای حضور در بازارهای صادراتی ارایه نمودند و خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی، ارایه کمک جهت بهبود کیفیت تولید برای صادرات، ارایه برنامه جامع بازاریابی و شناسایی بازارهای بالقوه و نحوه ورود به این عرصه را خواستار شدند.