توانمند‌سازی افراد جویای کار و توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد تأکید کرد توانمند‌سازی افراد جویای کار و توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد بر توانمند‌سازی افراد جویای کار و توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در سطح جامعه تأکید کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهیدهاشمی‌نژاد، سیدمجیدمنبتی در بازدید […]

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد تأکید کرد

توانمند‌سازی افراد جویای کار و توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد بر توانمند‌سازی افراد جویای کار و توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در سطح جامعه تأکید کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهیدهاشمی‌نژاد، سیدمجیدمنبتی در بازدید مدیر کل فنی و حرفه‌ای خراسان‌رضوی از این مجتمع گازی افزود: تلاش برای بهبود و استفاده مؤثر و کارآمد از نیروی کار، تجهیزات و ابزار کار و فضای کار متعادل از اهداف تمامی مدیران سازمان‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی و صنعتی می‌باشد.

وی اظهار داشت: از مهم‌ترین اهداف در هر سازمان ارتقای سطح بهره‌وری آن است و یکی از دستگاه‌های متولی که می‌تواند در این زمینه تأثیرگذار باشد اداره کل فنی و حرفه‌ای در استان‌ها است.

منبتی با اشاره به استراتژی‌های این شرکت در برون‌سپاری فعالیت‌ها و خدمات ابراز داشت: ما از کلیه شرکت‌های خدماتی که توان ارایه خدمات به پالایشگاه را دارند استقبال کرده و آماده همکاری با هدف دریافت خدمات هستیم.

منبتی با اشاره به انجام تعمیرات اساسی سالیانه در واحدهای عملیاتی این مجتمع گازی گفت: کلیه نیروهای پیمانکاری که در بخش تعمیرات اساسی فعالیت می‌کنند در مرحله نخست و زیر نظر آموزشگاه‌ها دوره‌های فنی و حرفه‌ای را گذرانده و جذب پالایشگاه می‌شوند.

 

این مقام مسؤول با بیان این‌که باید توانمند‌سازی در سطح جامعه را افزایش دهیم، اضافه کرد: همکاران ما در مجموعه شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد آماده همکاری‌های دوجانبه با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان‌رضوی هستند.