کسب گواهینامه‌های سیستم مدیریت یکپارچه توسط آبفای البرز

شرکت آبفای البرز موفق به دریافت گواهینامه‌های مدیریت کیفیت، زیست‌محیطی و ایمنی و بهداشت شغلی (IMS) شد. به گزارش مناقصه‌مزایده، غلامرضارضایی‌فر، مدیرعامل شرکت آبفای البرز اظهار داشت: ارزیابی موفقیت‌آمیز این شرکت برای دریافت گواهینامه مذکور از سوی شرکت توف نورد آلمان، گامی در جهت ایجاد شرایط مطلوب‌تر و آمادگی بیش‌تر برای ارایه خدمات بهتر به […]

شرکت آبفای البرز موفق به دریافت گواهینامه‌های مدیریت کیفیت، زیست‌محیطی و ایمنی و بهداشت شغلی (IMS) شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، غلامرضارضایی‌فر، مدیرعامل شرکت آبفای البرز اظهار داشت: ارزیابی موفقیت‌آمیز این شرکت برای دریافت گواهینامه مذکور از سوی شرکت توف نورد آلمان، گامی در جهت ایجاد شرایط مطلوب‌تر و آمادگی بیش‌تر برای ارایه خدمات بهتر به شهروندان البرزی است.

وی افزود: در پی ارزیابی و پایش صورت گرفته و ممیزی نهایی که در نیمه اول آذرماه سال جاری در واحدهای مختلف صف و ستادی شرکت آبفای البرز انجام شد، این شرکت موفق به دریافت گواهینامه‌های مدیریت کیفیت (۹۰۰۱ iso) زیست‌محیطی(۱۴۰۰۱ iso)، و ایمنی و بهداشت شغلی (۱۸۰۰۱ OHSAS) شد.

 

مدیرعامل آبفای البرز افزود: در کنار فعالیت‌های گسترده خدماتی آبفای البرز، دریافت این گواهینامه‌ها کمک می‌کند تا شرکت در بهینه‌سازی و هدفمندتر شدن فعالیت‌های خود در مسیر ارتقای سطح کیفی خدمات به شهروندان، حفظ محیط‌زیست و رعایت نکات ایمنی و بهداشتی محیط کار، گام‌های اساسی و بلندتری ‌بردارد.