مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و دانشجویان ممتاز شرکت توزیع برق غرب مازندران برگزار شد

مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و دانشجویان ممتاز شرکت توزیع برق غرب مازندران برگزار شد مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و دانشجویان ممتاز و بازنشستگان گرامی شرکت توزیع برق غرب مازندران با حضور بیش از ۴۵۰ نفر از همکاران و خانواده‌های محترم در سالن آمفی تئاتر شهید رسولی نوشهر برگزار شد. به گزارش مناقصه مزایده، فرح‌زاد، مدیرعامل […]

مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و دانشجویان ممتاز شرکت توزیع برق غرب مازندران برگزار شد

مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و دانشجویان ممتاز و بازنشستگان گرامی شرکت توزیع برق غرب مازندران با حضور بیش از ۴۵۰ نفر از همکاران و خانواده‌های محترم در سالن آمفی تئاتر شهید رسولی نوشهر برگزار شد.

به گزارش مناقصه مزایده، فرح‌زاد، مدیرعامل شرکت در سخنانی با اشاره به این‌که تقدیر از دانش‌آموزان نمونه، نشان از اهمیت تحصیل علم در بین خانواده صنعت برق دارد، اظهارداشت: هدف از برگزاری این مراسم افزایش انگیزه تحصیلی و تقویت روحیه تلاشگری در بین دانش‌آموزان و همچنین تجلیل از تلاش این عزیزان می‌باشد.

وی تصریح کرد: آینده کشور به حضور این عزیزان نیاز دارد، ارتقای سطح علمی فرزندانمان ضامن توسعه و رونق هر نوع فعالیت اقتصادی، علمی و فنی است.

فرح‌زاد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: افتخار کنید که عضوی از خانواده بزرگ صنعت برق هستید و باید با تلاش و جدیت در راه کسب علم، حضوری کارآمد در جامعه داشته باشید.

گفتنی است این مراسم تجلیل با حضور معاونان، مدیران و کارشناسان امورهای هشتگانه و ستاد و جمعی از بازنشستگان و اجرای برنامه‌های شاد و مفرح با اجرای رحمان قدمی مجری توانمند صدا و سیمای مرکز مازندران و هنرمندی «قارنلی» از هنرمندان سیمای مرکز گلستان برای فرزندان و خانواده‌های حاضر در مراسم همراه بود.

در پایان مراسم، از بازنشستگان و همچنین دانش‌آموزان و دانشجویان ممتاز شرکت با اهدای لوح و هدایای ویژه‌ای تقدیر شد.