تقدیر از بازنشستگان شرکت آبفار گلستان

تقدیر از بازنشستگان شرکت آبفار گلستان در مراسمی که با حضور شکیبافر، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره شرکت آب و فاضلاب روستایی و هیأت مدیره کانون بازنشستگان صنعت آب و برق گلستان برگزار شد از زحمات و تلاش ارزنده عزیزان بازنشسته شرکت آبفار گلستان (غرب استان) تقدیر شد. به گزارش مناقصه مزایده […]

تقدیر از بازنشستگان شرکت آبفار گلستان

در مراسمی که با حضور شکیبافر، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره شرکت آب و فاضلاب روستایی و هیأت مدیره کانون بازنشستگان صنعت آب و برق گلستان برگزار شد از زحمات و تلاش ارزنده عزیزان بازنشسته شرکت آبفار گلستان (غرب استان) تقدیر شد.

به گزارش مناقصه مزایده شکیبافر از تلاش و خدمات صادقانه بازنشستگان در طول خدمت که منجر به کسب موفقیت برای شرکت شدند، تقدیر کرد.

وی افزود: تلاش تمامی ارکان شرکت آب و فاضلاب روستایی بر این است که خدمات ارایه شده به شما همکاران بازنشسته هر ساله ارتقا یابد.

شکیبافر اظهار داشت: پرداخت به موقع سنوات بازنشستگی، پرداخت حق عضویت در کانون بازنشستگان صنعت، بیمه تکمیلی بازنشستگان از طریق کانون، برگزاری مراسمات تجلیل از همکاران بازنشسته، کمک هزینه ازدواج فرزندان بازنشستگان از اقداماتی است که شرکت در جهت رفاه بازنشستگان انجام می‌دهد.

 

لازم به ذکر است در پایان این مراسم با اهدای هدایایی از آن‌‌ها تقدیر شد.