تکنولوژی مخابرات گلستان به روز می‌شود

مدیر مخابرات منطقه گلستان تکنولوژی مخابرات گلستان به روز می‌شود مدیر مخابرات منطقه گلستان گفت: مخابرات گلستان در راستای ارایه خدمات نو به مشتریان از تکنولوژی‌های روز استفاده می‌کند. به گزارش مناقصه‌مزایده، غلامعلی‌شهمرادی در جلسه ارزیابی عملکرد ۱۰ ماهه مخابرات منطقه گلستان، با اشاره به چالش‌های مخابرات در سال ۹۵۵ اظهار کرد: علی‌رغم مشکلات بسیار […]

مدیر مخابرات منطقه گلستان

تکنولوژی مخابرات گلستان به روز می‌شود

مدیر مخابرات منطقه گلستان گفت: مخابرات گلستان در راستای ارایه خدمات نو به مشتریان از تکنولوژی‌های روز استفاده می‌کند.

به گزارش مناقصه‌مزایده، غلامعلی‌شهمرادی در جلسه ارزیابی عملکرد ۱۰ ماهه مخابرات منطقه گلستان، با اشاره به چالش‌های مخابرات در سال ۹۵۵ اظهار کرد: علی‌رغم مشکلات بسیار و نبود نقدینگی مناسب، اقدامات زیادی انجام شده که در سال‌های اخیر کم‌نظیر بوده است.

وی گفت: اجرای پروژه FTTH که در سال ۹۵ آغاز شده و موجب تأمین زیرساخت ماندگار برای استان خواهد بود از پروژه‌هایی است که با همت کارشناسان در سطح استان براساس تکالیف محوله از سوی شرکت مخابرات ایران عملیاتی شد.

وی افزود: ظرفیت‌سازی ۲۰ هزار پورت در شهرستان‌های گرگان و گنبد حاصل اجرای این پروژه بوده و در بقیه شهرستان‌ها نیز در سال ۹۶ به اتمام خواهد رسید.

شهمرادی ادامه داد: اجرای فاز ۷ ارتباطات سیار با تکیه بر توانمندی پرسنل استان و صرفه‌جویی چشمگیر به لحاظ تأمین منابع مالی از دیگر اقداماتی است که قطعاً اتمام آن تا پایان سال موجب رضایتمندی مشترکان تلفن همراه اول در استان خواهد شد.

 وی حاصل این اقدام را تجهیز همه شهر‌ها به فناوری ۳G و تمامی شهرستان‌ها و نقاط مهم استان به فناوری ۴G دانست.

 

مدیر مخابرات منطقه گلستان اهداف تغییر تکنولوژی توسط مخابرات را ارایه خدمات نو و به روز به مشتریان دانست و افزود: سرویس‌ها و محصولاتی که مشتریان مخابرات متقاضی آن هستند دیگر بر روی زیرساخت‌های قدیمی قابل ارایه نیست و پهنای باند کنونی نمی‌تواند پاسخگو باشد.