بازدید آلمانی‌ها از لندفیل پتروشیمی بندرامام

بازدید آلمانی‌ها از لندفیل پتروشیمی بندرامام هیأتی از کارشناسان ایرانی و آلمانی در ادامه اجلاس پسماند ایران-آلمان، با هدف بازدید از لندفیل پتروشیمی بندرامام، وارد منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی شدند و از این منطقه بازدید کردند. ۱۳ نفر ایرانی و آلمانی از اعضای این گروه، با هدف بازدید از لندفیل شرکت پتروشیمی بندرامام، وارد منطقه […]

بازدید آلمانی‌ها از لندفیل پتروشیمی بندرامام

هیأتی از کارشناسان ایرانی و آلمانی در ادامه اجلاس پسماند ایران-آلمان، با هدف بازدید از لندفیل پتروشیمی بندرامام، وارد منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی شدند و از این منطقه بازدید کردند.

۱۳ نفر ایرانی و آلمانی از اعضای این گروه، با هدف بازدید از لندفیل شرکت پتروشیمی بندرامام، وارد منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی شدند.

به گزارش مناقصه‌مزایده، همراه اجلاس پسماند ایران-آلمان، مذاکرات B 2B برای استفاده از خدمات مشاوره‌ای، تأمین تجهیزات و سرمایه‌گذاری مشترک با طرف‌های آلمانی انجام گرفت.

گروه آلمانی به همراه طرف‌های ایرانی با هماهنگی مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت ملی صنایع پتروشیمی به منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی آمده و پس از آشنایی اجمالی با منطقه و بازدید از شرکت‌های مستقر، به سمت لندفیل بندرامام حرکت کردند.