یازدهمین کنفرانس تخصصی پایش وضعیت و عیب یابی به پایان رسید

یازدهمین کنفرانس تخصصی پایش وضعیت و عیب یابی به پایان رسید کارشناسان cm اداره نگهداری و تعمیرات پالایشگاه آبادان در یازدهمین کنفرانس تخصصی پایش وضعیت و عیب‌یابی درخشیدند. به گزارش مناقصه‌مزایده، سلمان امینی‌منش و محمدعلی‌ارجمندی با ارایه دو اثر علمی و کسب عناوین دوم و سوم از میان ۷۰ مقاله منتخب یازدهمین کنفرانس تخصصی پایش […]

یازدهمین کنفرانس تخصصی پایش وضعیت و عیب یابی به پایان رسید

کارشناسان cm اداره نگهداری و تعمیرات پالایشگاه آبادان در یازدهمین کنفرانس تخصصی پایش وضعیت و عیب‌یابی درخشیدند.

به گزارش مناقصه‌مزایده، سلمان امینی‌منش و محمدعلی‌ارجمندی با ارایه دو اثر علمی و کسب عناوین دوم و سوم از میان ۷۰ مقاله منتخب یازدهمین کنفرانس تخصصی پایش وضعیت و عیب‌یابی، برگ افتخار دیگری بر کارنامه گروه cm اداره نگهداری و تعمیرات شرکت پالایش نفت آبادان افزودند.

این دو مقاله با عنوان‌های «امکان‌سنجی تشخیص خوردگی Fretting رینگ خارجی بیرینگ در هوزینگ با استفاده از آنالیز روغن، ارتعاشات و بررسی علل آن» و «شناسایی سایش قفسه برنجی بیرینگ تماس زاویه‌ای به کمک آنالیز روغن و ارتعاشات و بررسی علل وقوع این پدیده» از سوی کارشناسان اداره کنترل، نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه پالایشگاه آبادان در کنفرانس یازدهم، به صورت سخنرانی ارایه شد.

 

یازدهمین کنفرانس تخصصی پایش وضعیت و عیب‌یابی دوم و سوم اسفندماه به میزبانی پتروشیمی جم و با همکاری مرکز پایش وضعیت دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه صنعت نفت و انجمن نگهداری و تعمیرات ایران با حضور کارشناسان، صاحب نظران صنعت کشور در عسلویه برگزار شد.