۸۴ کیلومتر شبکه آبرسانی در محمودآباد و سرخرود شست و شو شد

در راستای اقتصاد مقاومتی و ارتقای کیفیت آب شرب: ۸۴ کیلومتر شبکه آبرسانی در محمودآباد و سرخرود شست و شو شد مدیر امور آبفاشهری محمودآباد از شست وشوی ۸۴ کیلومتر شبکه آبرسانی در شهرهای محمودآباد و سرخرود در راستای اقتصاد مقاومتی و ارتقای کیفیت آب شرب طی یک ماه اخیر خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده […]

در راستای اقتصاد مقاومتی و ارتقای کیفیت آب شرب:

۸۴ کیلومتر شبکه آبرسانی در محمودآباد و سرخرود شست و شو شد

مدیر امور آبفاشهری محمودآباد از شست وشوی ۸۴ کیلومتر شبکه آبرسانی در شهرهای محمودآباد و سرخرود در راستای اقتصاد مقاومتی و ارتقای کیفیت آب شرب طی یک ماه اخیر خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، عبدالهاشم‌رضاپور به تشریح عملکرد این امور در دوشهر محمودآباد و سرخرود طی بهمن ماه پرداخت گفت: در مجموع ۹۳۰ متر توسعه شبکه آبرسانی با لوله‌های پلی اتیلن در اقطار ۶۳ و ۱۱۰ میلی متری در این دو شهر انجام شد.

وی، از ۸۴ متر لوله‌گذاری فاضلاب به روش میکروتونلینگ و احداث دو دهنه منهول فاضلاب در محمودآباد خبر داد و افزود: در این شهر ۶۵ مورد شستشوی شبکه به طول ۷۴ متر انجام شد.

مدیر امور آبفاشهری محمودآباد، ادامه داد: در مجموع در این دو شهر ۴۲ فقره انشعاب نصب، ۲۴ کنتور خراب تعویض و نسبت به رفع شکستگی ۵۱ مورد انشعاب و ۱۱ مورد شکستگی شبکه آبرسانی اقدام شد.

 

رضاپور خاطرنشان کرد: در شهر سرخرود ۱۰ مورد شست و شوی شبکه به طول ۱۰ کیلومتر اجرا شد.