تقدیر استاندار کردستان از شهردار سنندج

به خاطر اتمام به موقع چندین طرح عمرانی نیمه‌تمام در سال ۹۵      تقدیر استاندار کردستان از شهردار سنندج شهردار سنندج دکتر فخری به واسطه اتمام بموقع طرح‌های نیمه تمام عمرانی در سال گذشته از سوی استاندارتقدیر شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی وامور بین‌الملل شهرداری سنندج، از اسفند ماه سال ۹۴ […]

به خاطر اتمام به موقع چندین طرح عمرانی نیمه‌تمام در سال ۹۵

     تقدیر استاندار کردستان از شهردار سنندج

شهردار سنندج دکتر فخری به واسطه اتمام بموقع طرح‌های نیمه تمام عمرانی در سال گذشته از سوی استاندارتقدیر شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی وامور بین‌الملل شهرداری سنندج، از اسفند ماه سال ۹۴ در نخستین روز فعالیتش در شهرداری سنندج وعده اتمام چندین طرح عمرانی نیمه‌تمام را تا پایان سال ۹۵ به شهروندان داد.

پروژه عمرانی تقاطع غیرهمسطح کوسه هجیج، فاز نخست کمربندی ۳۶ متری آبیدر، پارکینگ طبقاتی عبدالعلی سنندجی، تونل انقلاب و همچین بهره‌برداری از پروژه ساماندهی ورودی سنندج – کرمانشاه از جمله طرح‌های عمرانی بود که در سال گذشته شهرداری سنندج توانست با تلاش شبانه‌روزی نسبت به تکمیل و بهره‌برداری از آن اقدام کند.

اتمام این طرح‌ها علاوه بر رفع بخشی از مشکل ترافیک در سطح شهر باعث رضایتمندی شهروندان از عملکرد مجموعه شهرداری شد.

استاندار کردستان هم در راستای تجلیل از فعالیت‌های شبانه‌روزی شهرداری که در رضایتمندی و همچین رفاه حال شهرودان تأثیر‌گذار بوده با اهداء لوح تقدیر از شهردار سنندج تقدیر به عمل آورد.

در لوح اهدا شده به دکتر فخری آمده است: بی‌شک اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه تلاش خدمتگزاران و تلاشگران عرصه عمران و آبادانی محقق خواهد شد.

به پاس تلاش‌های ارزشمند جنابعالی در زمینه مدیریت شهری و اتمام به موقع پروژه‌های عمرانی این لوح تقدیر اهدا می‌گردد.

توفیق روزافزونتان را در ارایه خدمت به مردم شریف و حق شناس از درگاه خداوند سبحان مسألت دارم.