بهره‌مندی ۵ هزار نفر از اهالی روستاهای باغملک از آب شرب پایدار و بهداشتی

بهره‌مندی ۵ هزار نفر از اهالی روستاهای باغملک از آب شرب پایدار و بهداشتی با کارگزاری خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب و راه‌اندازی ایستگاه پمپاژ مشکل آب شرب ۵ هزار نفر از اهالی روستاهای باغملک حل خواهد شد. به گزارش مناقصه‌مزایده، رحیم کردی گفت: پروژه خط انتقال آب شرب روستاهای دلی سلمانوند با […]

بهره‌مندی ۵ هزار نفر از اهالی روستاهای باغملک از آب شرب پایدار و بهداشتی

با کارگزاری خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب و راه‌اندازی ایستگاه پمپاژ مشکل آب شرب ۵ هزار نفر از اهالی روستاهای باغملک حل خواهد شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، رحیم کردی گفت: پروژه خط انتقال آب شرب روستاهای دلی سلمانوند با بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی ظرف یکماه آینده در مدار آبرسانی قرار خواهد گرفت.

رییس امور آبفاروستایی شهرستان باغملک ادامه داد: مراحل پایانی عملیات کارگزاری شبکه توزیع آب شرب این روستا‌ها در حال انجام است.

وی از آبرسانی به اهالی این روستا‌ها توسط تانکر سیار تا پیش از اتمام این پروژه خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه آب شرب اهالی روستاهای دلی از طریق خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب تأمین می‌شود.

کردی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعویض شبکه توزیع آب شرب برخی از خیابان‌های روستای بارانگرد گفت: فشار آب شرب تعدادی از خیابان‌های روستای بارانگرد به‌دلیل فرسودگی و گرفتگی شبکه توزیع آب شرب مناسب نبود که این امور با تعویض و اصلاح شبکه توزیع آب شرب مشکل موجود را برطرف خواهد ساخت.

رییس امور آبفاروستایی شهرستان باغملک از اتمام این پروژه ظرف یکماه آینده خبر داد.

وی در پایان با اشاره به احداث مخزن ایستگاه پمپاژ و نصب تابلو برق ۵ روستای هپرو گفت: این پروژه بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا هفته دولت به بهره‌برداری خوهد رسید.

کردی ادامه داد: آب شرب ۵ روستای هپرو از محل رودخانه علا تأمین خواهد شد.

 

گفتنی است روستاهای دلی، بارانگرد و ۵ روستای هپرو جمعیتی بالغ بر ۵ هزار نفر را تحت پوشش دارند.