تشریح اهم فعالیت‌های دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت برق منطقه‌ای یزد در سال ۹۵

تشریح اهم فعالیت‌های دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت برق منطقه‌ای یزد در سال ۹۵ مدیر دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت برق منطقه‌ای یزد اهم فعالیت‌های این دفتر در سال ۱۳۹۵ را تشریح کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده، سیدابوالحسن‌حیدریه‌زاده با اشاره به این‌که در بخش پرونده‌های مطرح شده در مراجع قضایی، صدور احکام […]

تشریح اهم فعالیت‌های دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت برق منطقه‌ای یزد در سال ۹۵

مدیر دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت برق منطقه‌ای یزد اهم فعالیت‌های این دفتر در سال ۱۳۹۵ را تشریح کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، سیدابوالحسن‌حیدریه‌زاده با اشاره به این‌که در بخش پرونده‌های مطرح شده در مراجع قضایی، صدور احکام کلیه پرونده‌های سال ۹۵ به نفع شرکت بوده است؛ ‌افزود: با موافقت ریاست قوه قضاییه، ۳ پرونده دیگر نیز با قبول رسیدگی مجدد، احکام صادر شده علیه شرکت مورد تجدید نظر قرار گرفت.

وی گفت: در بخش حریم خطوط به دنبال بازدید و گزارش معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد و پیگیری کارشناس مربوطه با تشکیل پرونده، اخذ موافقت دادستان، اجرای دستور تخریب مستحدثات در حریم و پاک‌سازی آن‌ها، در یزد و شهرستان‌ها انجام گرفت.

حیدریه زاده با بیان این‌که در بخش مستندسازی اموال غیرمنقول و اجرای آیین‌نامه مستندسازی، سند مالکیت رسمی برای بیش از ۲۰۰ هزار مترمربع دیگر از اراضی اخذ شد، گفت: پیگیری خرید و رفع گسترده معارضین از زمین‌هایی که گزینه منتخب شرکت بودند و تلاش در اخذ زمین از راه‌های قانونی و ارگان‌های دولتی با انتخاب روش بند (د) ماده ۲۶ آیین‌نامه اموال دولتی در مستندسازی اموال و صرفه‌جویی چند میلیاردی، از دیگر اقدامات صورت گرفته در سال گذشته است.

وی در پایان، از انعقاد قرارداد با مؤسسه خدمات حقوقی برای برون‌سپاری تدریجی امور حقوقی و امحای اسناد زائد برای اولین بار در شرکت، تخصیص بایگانی مناسب و ادامه ساماندهی فیزیکی و الکترونیکی کردن کلیه اوراق و پرونده‌ها -‌بیش از ۴۰ هزار برگ- را ازجمله مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده در سال ۹۵ دانست.

 

وی اظهار امیدواری کرد در سال ۹۶ با حمایت شرکت و تلاش همه همکاران دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات بتوانیم در تمامی وظایف محوله پاسخگوی خواسته‌ها و اهداف شرکت باشیم.