بازدید امام‌جمعه چالوس از شهرک صنعتی مرزن‌آباد

بازدید امام‌جمعه چالوس از شهرک صنعتی مرزن‌آباد معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از بازدید حجت‌الاسلام راشدی، امام‌جمعه چالوس از ۶ واحد تولیدی در شهرک صنعتی مرزن‌آباد خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، حجت‌الاسلام راشدی، امام‌جمعه چالوس در این بازدید گفت: از مهم‌ترین مواردی که باید […]

بازدید امام‌جمعه چالوس از شهرک صنعتی مرزن‌آباد

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از بازدید حجت‌الاسلام راشدی، امام‌جمعه چالوس از ۶ واحد تولیدی در شهرک صنعتی مرزن‌آباد خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، حجت‌الاسلام راشدی، امام‌جمعه چالوس در این بازدید گفت: از مهم‌ترین مواردی که باید برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال انجام شود، کمک به واحدهای تولیدی و صنعتی با ترویج مصرف کالای ایرانی و توجه به اجرای قانون بهبود مستمر محیط کسب‌وکار است.

امام‌جمعه چالوس اظهار داشت: با رونق تولید، فضای کسب‌وکار، صنعت و کشاورزی نیز رونق می‌یابد.

حجت‌الاسلام راشدی افزود: امیدواریم با حمایت از کارآفرینان، صنعتگران، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی، بستر برای ایجاد فضای کسب‌وکار و رونق تولید فراهم و زمینه اشتغال جوانان جویای کار مهیا شود.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: در این بازدید، امام‌جمعه چالوس از ۶ واحد تولیدی کاغذ سبز، الماس رویان، شیرین کلارستاق، اتحاد موتور، ناب‌استیل و شباهنگ رایان باختر در شهرک صنعتی مرزن‌آباد بازدید کرد.

 

علی‌پور افزود: امام‌جمعه چالوس و هیأت همراه در این بازدید، در جریان تولید محصول، فرایند فروش و صادرات و همچنین موانع و مشکلات بخش تولید قرار گرفتند.