برگزاری بیست‌وششمین همایش ایمنی برق منطقه‌ای اصفهان

برگزاری بیست‌وششمین همایش ایمنی برق منطقه‌ای اصفهان  بیست‌و‌ششمین همایش ایمنی برق منطقه‌ای اصفهان با هدف ارتقای سطح کیفی فعالیت‌ها، افزایش ایمنی فردی، تجهیزاتی و سازمانی در پست‌های فوق توزیع و انتقال با حضور بیش از ۵۵۰نفر از مدیران، کارشناسان و کارکنان ایستگاه‌های فوق توزیع و انتقال در سالن همایش‌های نیروگاه اصفهان برگزار شد. به گزارش […]

برگزاری بیست‌وششمین همایش ایمنی برق منطقه‌ای اصفهان

 بیست‌و‌ششمین همایش ایمنی برق منطقه‌ای اصفهان با هدف ارتقای سطح کیفی فعالیت‌ها، افزایش ایمنی فردی، تجهیزاتی و سازمانی در پست‌های فوق توزیع و انتقال با حضور بیش از ۵۵۰نفر از مدیران، کارشناسان و کارکنان ایستگاه‌های فوق توزیع و انتقال در سالن همایش‌های نیروگاه اصفهان برگزار شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی برق منطقه‌ای اصفهان در این همایش، موسی‌رضایی، مدیرعامل این شرکت با ارایه سخنانی گفت: این همایش جهت یادآوری دستورالعمل‌ها و مسایل مربوط به ایمنی است و از همکاران می‌خواهم تنها به تجربه و دانش خود اتکا نکرده و مطابق دستورالعمل با موضوع ایمنی برخورد کنند.

وی افزود: اتکا به حواس خود مطمئن، اتکا به ذهن خود، تجربه، استادکاربودن و دانش فنی خود منجر به بروز حادثه می‌شود.

موسی‌رضایی در ادامه به بررسی مبحث ایمنی و چالش‌های پیش روی این مهم پرداخته و عوامل مؤثر در ایمنی را ‌پاکیزه و منظم بودن و نبودن فشار کاری، مضطرب نبودن و سلامت روحی و روانی عنوان کرد و اذعان داشت: با رعایت مسایل فوق هیچگاه دچار حادثه نخواهیم شد.

 وی در ادامه پرداختن به ورزش را موجب بالا بودن روحیه افراد، تقویت جسم و روح عنوان کرد و از همکاران شاغل در پست‌ها و دیگر مشاغل حساس درخواست کرد از ورزش غافل نشوند و در پایان سخنانش از دست‌اندارکاران و برگزار کنندگان همایش تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه، آتش‌پور، روانشناس و استاد دانشگاه در خصوص مثبت‌اندیشی و مسؤولیت‌پذیری با ارایه سخنانی گفت: با نگاه و ذهنیت مثبت در محیط کار و جامعه می‌توانیم کار‌ها را به درستی پیش ببریم و از حوادث در امان باشیم.

این استاد دانشگاه به عوامل مؤثر در مثبت‌اندیشی اشاره کرد و گفت: امیدواری، افزایش سرمایه روانی، خودکارآمدی، تاب‌آوری و شوخ طبعی از مهم‌ترین پارامتر‌ها و عوامل مؤثر در جلوگیری از فرسودگی و ایجاد نشاط و تقویت روحیه در فرد و سازمان است.

در این همایش تعداد ۱۷ مقاله توسط همکاران به دبیرخانه همایش ارسال شد که از بین آنها دو مقاله به صورت سخنرانی و ۳ مقاله به صورت پوستر ارایه شد همچنین یک ایستگاه انتقال و دو ایستگاه فوق توزیع به عنوان ایستگاه‌های برتر ایمنی معرفی شند.

 

در پایان همایش نیز پس از اهدای لوح‌های تقدیر و جایزه به همکاران کارشناس، رییس اداره، اپراتور و نگهبان نمونه ایمنی، ایستگاه‌های نمونه ایمنی و نیز مقالات برتر در زمینه ایمنی، جلسه پرسش و پاسخ با حضور مدیرعامل و معاونین و مدیران حوزه منابع انسانی برگزار و به سؤالات پاسخ داده شد.