کسب نتایج مطلوب در مسابقات پیشکسوتان شرکت ملی گاز ایران

رییس خدمات ورزش شرکت پالایش گاز شهیدهاشمی‌نژاد خبر داد کسب نتایج مطلوب در مسابقات پیشکسوتان شرکت ملی گاز ایران رییس خدمات ورزش شرکت پالایش گاز شهیدهاشمی‌نژاد از کسب ۴ مقام تیمی در مسابقات ورزشی و سراسری پیشکسوتان شرکت ملی گاز ایران (بالای ۴۵ سال) خبر داد.  به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت پالایش […]

رییس خدمات ورزش شرکت پالایش گاز شهیدهاشمی‌نژاد خبر داد

کسب نتایج مطلوب در مسابقات پیشکسوتان شرکت ملی گاز ایران

رییس خدمات ورزش شرکت پالایش گاز شهیدهاشمی‌نژاد از کسب ۴ مقام تیمی در مسابقات ورزشی و سراسری پیشکسوتان شرکت ملی گاز ایران (بالای ۴۵ سال) خبر داد.

 به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت پالایش گاز شهیدهاشمی‌نژاد، محمدجوادراسخی با اعلام این خبر افزود: این مسابقات در رشته‌های شنا، دو و میدانی، تیراندازی، والیبال، فوتبال، تنیس روی میز و شطرنج با حضور ورزشکارانی از شرکت‌های تابعه شرکت ملی گاز ایران در شهرهای مشهد، شیراز، اصفهان و تهران برگزار شد.

وی اظهار داشت: در این دوره از مسابقات کارکنان بالای ۴۵ سال پالایشگاه گاز شهیدهاشمی‌نژاد در رقابت با سایر شرکت‌کنندگان موفق به کسب مقام اول تیمی در رشته شنا، مقام دوم تیمی در رشته تیراندازی با تفنگ، مقام دوم رشته شطرنج و مقام سوم رشته دو ومیدانی شدند.

راسخی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد انگیزه در بین کارکنان برای حضور در رشته‌های ورزشی به منظور کسب سلامتی و نشاط عنوان کرد.

 

رییس خدمات ورزش شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد با بیان این‌که کم‌تحرکی و بی‌تحرکی در بین کارکنان جوان سازمان بسیار مشاهده می‌شود، بیان داشت: با تدابیر اندیشیده شده، مسؤولین امید است این معضل مرتفع شود.