برگزاری کارگاه آموزشی راهبردی و نگهداری تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک‌های صنعتی مازندران

  برگزاری کارگاه آموزشی راهبردی و نگهداری تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک‌های صنعتی مازندران به‌منظور پیشگیری از وقوع حوادث ناشی از گازگرفتگی در شبکه‌های مخازن گازدار و تصفیه‌خانه فاضلاب، دوره آموزشی ویژه کارشناسان آزمایشگاه تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک‌های صنعتی استان برگزار شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سیدمصطفی‌موسوی گفت: در حال […]

 

برگزاری کارگاه آموزشی راهبردی و نگهداری تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک‌های صنعتی مازندران

به‌منظور پیشگیری از وقوع حوادث ناشی از گازگرفتگی در شبکه‌های مخازن گازدار و تصفیه‌خانه فاضلاب، دوره آموزشی ویژه کارشناسان آزمایشگاه تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک‌های صنعتی استان برگزار شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سیدمصطفی‌موسوی گفت: در حال حاضر ۱۴ شهرک و ناحیه صنعتی استان به تصفیه‌خانه فاضلاب مجهز می‌باشند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با بیان این‌که آموزش یکی از مؤثر‌ترین مؤلفه‌های تأثیرگذار در حفظ اصولی تصفیه‌خانه‌های فاضلاب است، اظهارداشت: در این دوره آموزشی، مخاطرات گازهای خطرناک شبکه جمع‌آوری و تصفیه‌خانه فاضلاب نظیر گاز h2s و ch4 و ضوابط ایمنی در مواجهه با گازهای یادشده، تشریح شد.

موسوی تصریح‌کرد: کارشناسان و اپراتورهای تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در شهرک‌های صنعتی استان از چگونگی پیشگیری از وقوع حوادث ناشی از گازگرفتگی در شبکه‌های مخازن گازدار و تصفیه‌خانه فاضلاب آشنا شدند.

 

لازم به توضیح است این کارگاه آموزشی یک‌روزه با حضور ۲۰ نفر از کارشناسان آزمایشگاه و اپراتورهای تصفیه‌خانه فاضلاب مرکزی در حال بهره‌برداری شهرک‌های صنعتی استان، در محل سالن اجتماعات شرکت برگزار شد.