سامانه خدمات الکترونیکی مشترکین در پورتال شرکت ارتقا یافت

سرپرست دفتر آمار و فناوری اطلاعات شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران سامانه خدمات الکترونیکی مشترکین در پورتال شرکت ارتقا یافت سرپرست دفتر آمار و فناوری اطلاعات حوزه معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران، از ارتقای سامانه خدمات الکترونیکی مشترکین در پورتال شرکت خبر داد و گفت: این امر در […]

سرپرست دفتر آمار و فناوری اطلاعات شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران

سامانه خدمات الکترونیکی مشترکین در پورتال شرکت ارتقا یافت

سرپرست دفتر آمار و فناوری اطلاعات حوزه معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران، از ارتقای سامانه خدمات الکترونیکی مشترکین در پورتال شرکت خبر داد و گفت: این امر در راستای سهولت مشترکین در ثبت درخواست‌ها صورت گرفت.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت آبفاشهری مازندران، ایرج ملک‌زاده به تشریح فعالیت‌های این دفتر طی سال جاری پرداخت و گفت: به منظور ارتقای سامانه خدمات الکترونیکی مشترکین در پورتال شرکت، فرایند خدمات پس از فروش و شیوه‌های پرداخت الکترونیکی قبوض بازبینی و آموزش‌های لازم به متصدیان دفاتر پیشخوان ارایه شد.

وی، با بیان این‌که اپلیکیشن همراه خدمات امور مشترکین برای ارایه خدمات غیرحضوری در پورتال شرکت نیز راه‌اندازی شد، افزود: در این نرم افزار امکاناتی از قبیل مشاهده قبض آب بهای مصرفی و پرداخت آنلاین قبض آب از طریق درگاه بانک‌ها و بخش‌های دیگر قابل رؤیت است.

سرپرست دفتر آمار و فناوری اطلاعات شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران ادامه داد: مشترکین می‌توانند با نصب این اپلیکیشن بر موبایل خود از خدمات آن بهره‌مند شوند.

ملک‌زاده از پیمایش مشترکین در سیستم اندروید خبر داد و تصریح کرد: با همکاری کارشناسان معاونت بهره‌برداری و مشترکین، پیمایش مشترکین شهر عباس‌آباد برای تطبیق اطلاعات نوع کاربری، تعداد واحد، مقدار مصرفی، نوع کنتور و… خانه به خانه توسط پیمانکار در حال انجام است.

وی، ارتقای سامانه ۱۵۲۲، راه‌اندازی شبکه دولت برای امور بابلسر و محمودآباد، ارتقای سامانه‌های امنیتی، عملیاتی نمودن سامانه ۱۲۲، یکپارچه کردن مرکز تلفن، راه‌اندازی سرویس FTP و راه‌اندازی سرویس VCENTER سرور بر روی ماشین مجازی، راه‌اندازی سرویس WDS، راه‌اندازی سرویسWSUS، راه‌اندازی سرویس مانیتورینگ OPManager را از دیگر اقدامات دفتر آمار و فناوری اطلاعات آبفاشهری مازندران عنوان کرد.