شرکت گاز خراسان جنوبی پیشتازامرآموزش پیمانکاران در حوزه بهداشت ،ایمنی و محيط زيست

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی عنوان کرد: شرکت گاز خراسان جنوبی پیشتازامرآموزش پیمانکاران در حوزه بهداشت ،ایمنی و محيط زيست   مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با اشاره به استقراردستورالعمل های ایمنی ، بهداشت ومحیط زیست به پیمانکاران در شرکت های گاز استانی گفت: شرکت گاز خراسان جنوبی در آموزش پیمانکاران در حوزه […]

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی عنوان کرد:

شرکت گاز خراسان جنوبی پیشتازامرآموزش پیمانکاران در حوزه بهداشت ،ایمنی و محيط زيست

 

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با اشاره به استقراردستورالعمل های ایمنی ، بهداشت ومحیط زیست به پیمانکاران در شرکت های گاز استانی گفت: شرکت گاز خراسان جنوبی در آموزش پیمانکاران در حوزه بهداشت ، ايمني و محيط زيست  پیشتاز است.

  به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان جنوبی، سید محمود هاشمی در همایش بزرگ HSE پیمانکاران شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت توسعه گازرسانی و خدمات رسانی در این بخش اظهار داشت: باید استانداردها و مباحث مربوط به حوزه ایمنی ، بهداشت و محیط زیست جدی گرفته شود.

وی تصریح کرد: با توجه به دستورالعمل ارسالی از سوی  HSEشرکت ملی گاز ایران مبنی بر برگزاری دوره آموزش پیمانکاران در راستای رعایت مسائل مرتبط با این بخش در حین اجرای پروژه های گازرسانی ، خوشبختانه این شركت برابر دستورالعمل مذکور در اجرای این دوره برنامه ریزی نموده است .

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با اشاره به عملکرد شرکت گاز استان در دولت تدبیر و امید اظهارداشت: ضرورت دارد در روند اجرای پروژه های گازرسانی توجه ویژه ای به مسائل ایمنی در نظر گرفته شود .

وی افزود: در راستای اهداف کلان دولت در رابطه با واگذاری مشاغل به بخش خصوصی شرکت ملی گاز ایران و شرکت های گاز استانی مهمترین فعالیت های خود را به این بخش منتقل کرده و این روند همچنان ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به وظیفه خطیر HSE، دستورالعمل های این بخش به پیمانکاران در شرکت های گاز استانی استقرار یافته و ارزیابی ایمنی پیمانکاران بر اساس این دستور العمل انجام می شود.

 مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی خواستار رعایت هرچه بیشتر الزامات HSE از سوی پیمانکاران در پروژه های اجرایی شد.

 

هاشمي تاكيد كرد:  با توجه به اينكه اكثريت حوادث در حين اجراي كار براي پيمانكاران بويژه نيروهاي عملياتي و كارگري پيمانكاران  اتفاق مي افتد و اين عزيزان در مواجهه مستقيم با كار مي باشند  لذا ضمن حضور لايه هاي كف سازمان پيمانكاري در اين همايش ، آموزش مستمر و انتقال تجربيات به اين عزيزان مي بايست بطور  ويژه در برنامه قرار گيرد.