آغاز به‌کار اولین مرکز آزمون هیدرواستاتیک شهرداری اراک

آغاز به‌کار اولین مرکز آزمون هیدرواستاتیک شهرداری اراک خسروی، معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری، خبر داد: اولین مرکز آزمون هیدرواستاتیک با دریافت مجوزهای مربوطه از دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط و دریافت کد کاربری در مرکز معاینه فنی شماره یک (معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری، شهرداری اراک) کار خود را به […]

آغاز به‌کار اولین مرکز آزمون هیدرواستاتیک شهرداری اراک

خسروی، معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری، خبر داد: اولین مرکز آزمون هیدرواستاتیک با دریافت مجوزهای مربوطه از دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط و دریافت کد کاربری در مرکز معاینه فنی شماره یک (معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری، شهرداری اراک) کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده وی افزود: این مرکز با همکاری شرکت انرژی صنعت خاورمیانه و پیگیری‌های منظم معاونت امور زیربنایی فعالیت خود را شروع و اکنون آماده ارایه  خدماتی استاندارد به کلیه همشهریان و هم‌استانی‌‌ها می‌باشد.

خسروی تأکیدکرد: از این پس با مراجعه به مرکز معاینه فنی شماره یک (معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری، شهرداری اراک) می‌توانند تست آزمون هیدرواستاتیک را در محل انجام دهند. پیش از این به دلیل انجام این تست می‌بایست به استان‌های همجوار مراجعه می‌شد ولی اکنون در وقت و بُعدِ مسافت؛ صرفه‌جویی شده و دیگر دغدغه‌ای از این بابت نخواهند داشت.

 

وی خاطرنشان‌کرد: ساعت کاری این مرکز از ۸:۰۰ صبح الی ۱۵:۰۰ عصر می‌باشد.