تشریح گزارش عملکرد ۹ ماهه برق منطقه‌ای خوزستان

تشریح گزارش عملکرد ۹ ماهه برق منطقه‌ای خوزستان مدیر امور مهندسی و خدمات عمومی معاونت مالی و امور پشتیبانی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گزارش عملکرد ۹ ماهه این واحد در سال ۹۶ را تشریح کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت سهامی برق منطقه‌ای خوزستان، نورا…شکیبایی و گفت: اولین اقدام، جهت رفاه حال […]

تشریح گزارش عملکرد ۹ ماهه برق منطقه‌ای خوزستان

مدیر امور مهندسی و خدمات عمومی معاونت مالی و امور پشتیبانی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گزارش عملکرد ۹ ماهه این واحد در سال ۹۶ را تشریح کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت سهامی برق منطقه‌ای خوزستان، نورا…شکیبایی و گفت: اولین اقدام، جهت رفاه حال همکاران قرارداد مشخص شرکت انجام گرفته است، بدین ترتیب که در ۹ ماهه سپری شده با حمایت‌های مدیرعامل شرکت ۲۱۵ نفر از همکاران به همراه ۵۸۵ نفر از خانواده‌های آنان به مشهد مقدس اعزام شدند، این امور با پیگیری‌های معاونت مالی و پشتیبانی و تلاش همکاران امور مهندسی و سایر واحدهای شرکت انجام شده است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اقدام‌‌ها در ۶ ماهه نخست سال ۹۶، اسکان ۱۲۰۰ نفر از همکاران رسمی و قرارداد مشخص و خانواده‌های آنان در سفرهای تفریحی سراسر کشور بوده است.

مدیر امور مهندسی و خدمات عمومی معاونت مالی و امور پشتیبانی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان میزبانی از حدود ۳۰۰ نفر از همکاران صنعت برق کشور در ایام اربعین را اقدام دیگر این واحد دانست و افزود: اسکان و تأمین پارکینگ برای ماشین‌های این همکاران در شهرهای منتهی به مرزهای چزابه و شلمچه اقدام دیگری بوده که لازم است از مدیریت حراست و امور محرمانه، مدیر امور بهره‌برداری ناحیه جنوب و همکاران بهره‌برداری ناحیه غرب که با این واحد همکاری صمیمانه‌ای داشتند تشکر کنم.

شکیبایی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به وظیفه امور مهندسی و خدمات عمومی در مدیریت بخش خدمات مهندسی و مجری پروژه‌های عمومی شرکت اشاره کرد و گفت: جمعاً ۳۳ پروژه عمرانی و تعمیراتی عمده و متوسط در ۹ ماهه نخست سال انجام شده و یا در دست اقدام و تأمین اعتبار است.

 

وی با تشکر از همکاران کلیه واحدهای شرکت به خصوص امور مهندسی و خدمات عمومی، بیان کرد: امید است که شرکت برق منطقه‌ای خوزستان که از نام آشنا‌‌ترین واژه‌های صنعت برق کشور است، بتواند همانند گذشته در خدمت رفاه مردم و تأمین خدمات رفاهی بهتر از گذشته برای همکاران، قدمی بیش از پیش‌بردارد.