رضایتمندی ۷۶ درصدی رانندگان از وضعیت راه‌های استان کرمان

رضایتمندی ۷۶ درصدی رانندگان از وضعیت راه‌های استان کرمان طی انجام یک نظرسنجی از رانندگان وسایل نقلیه عبوری در محورهای مواصلاتی استان مشخص شد، حدود ۷۶ درصد رانندگان از وضعیت راه‌های استان رضایت دارند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، خداداد مقبلی، مدیرکل راهداری و حمل و […]

رضایتمندی ۷۶ درصدی رانندگان از وضعیت راه‌های استان کرمان

طی انجام یک نظرسنجی از رانندگان وسایل نقلیه عبوری در محورهای مواصلاتی استان مشخص شد، حدود ۷۶ درصد رانندگان از وضعیت راه‌های استان رضایت دارند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، خداداد مقبلی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اعلام این خبر گفت: در این نظرسنجی ۴۸ درصد از رانندگان گزینه خوب، ۲۸ درصد گزینه متوسط، ۱۹ درصد ضعیف و حدود ۵ درصد به سؤالات پاسخ نداده‌اند.

مقبلی افزود: از ۵ هزار برگ نظرسنجی توزیع شده میان رانندگانی که با وسایل نقلیه شخصی خود وارد استان کرمان شده‌اند، حدود ۷۰ درصد از تابلوهای منصوبه راهداری در طول محور‌ها اظهار رضایت کرده‌اند و حدود ۸۰ درصد نیز وضعیت خط‌کشی کف جاده‌ها را مطلوب دانستند.

مقبلی تصریح کرد: در جریان این نظرسنجی مشخص شد حدود ۶۵ درصد از کاربران جاده‌ای استان نیز وضعیت نور و روشنایی در نقاطی از جاده‌ها که نیازمند روشنایی در هنگام شب کافی می‌باشد را کافی دانسته و راضی بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع وضعیت سرویس‌های بهداشتی مجتمع‌های خدماتی رفاهی- بین راهی، وضعیت کلی آسفالت جاده‌ها، حضور راهداران در طول محور‌ها و رسیدگی به وضعیت جاده‌ها به‌ویژه گشت‌های راهداری و….از دیگر آیتم‌های مورد پرسش از رانندگان بوده که در نهایت میانگین ۷۵ درصد اظهار رضایت خود را اعلام کرده‌اند.

مقبلی با بیان این مطلب که نظرسنجی مورد نظر با هدف شناسایی نقاط قوت و ضعف محورهای برون‌شهری استان اجرا شد، افزود: تا حد قابل توجهی موفق به اخذ نظرات مردمی در زمینه وضعیت جاده‌های استان شدیم زیرا اعتقاد ما بر این است که هیچ چیز از چشم تیزبین مردم عزیز پنهان نمی‌ماند.

وی تصریح‌کرد: رضایت نسبی مردم از راه‌های استان نتیجه تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه مجموعه کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به‌ویژه حاصل زحمات سخت و طاقت‌فرسای راهداران در فصول مختلف سال است.