کرمان، به شهر بدون متکدی تبدیل می‌شود

کرمان، به شهر بدون متکدی تبدیل می‌شود عضو شورای‌اسلامی شهر کرمان خدادادی با بیان این‌که متکدیان چهره شهر را نازیبا می‌کنند، گفت: تلاش داریم شهر کرمان را نیز همچون تبریز به شهر بدون متکدی تبدیل کنیم. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان علی خدادادی با بیان این‌که جمع‌آوری متکدیان بر عهده […]

کرمان، به شهر بدون متکدی تبدیل می‌شود

عضو شورای‌اسلامی شهر کرمان خدادادی با بیان این‌که متکدیان چهره شهر را نازیبا می‌کنند، گفت: تلاش داریم شهر کرمان را نیز همچون تبریز به شهر بدون متکدی تبدیل کنیم.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان علی خدادادی با بیان این‌که جمع‌آوری متکدیان بر عهده شهرداری نیست، بلکه بر عهده فرمانداری است، افزود: شهرداری در این مسأله ورود کرده و در امر جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان کمک می‌کند.

خدادادی در پاسخ به سؤالی مبنی بر دلایل آماده نبودن بستر صنعت گردشگری در کرمان، گفت: یکی از دلایل این مسأله، وجود متکدیان در شهر به ویژه در نقاط گردشگری است که باید حل شود.

وی در خصوص آماده‌سازی آرامستان جدید شهر کرمان نیز گفت: همه مسؤولان استان و شورای‌شهر بر این مسأله که شهر کرمان نیاز به آرامستان جدید دارد، واقف هستند.

خدادادی با بیان این‌که دو، ۳ سال قبل نقشه آرامستان جدید تهیه، تصویب و تا حدودی اجرا شد، افزود: از آنجا که طرح و نقشه آرامستان نیاز به اصلاح و به روز شدن دارد، قول می‌دهیم تا دو ماه آینده پس از اصلاح و به روز شدن نقشه‌ها، سرمایه‌گذاران کار را شروع کرده و آرامستان را آماده‌سازی کنند.

وی همچنین در خصوص پناهگاه سگ‌های بلاصاحب گفت: در این پناهگاه، کار زنده‌گیری، عقیم سازی، نگهداری و رهاسازی سگ‌های بلاصاحب به بهترین شکل انجام می‌شود.

خدادادی با بیان این‌که پناهگاه سگ‌های بلاصاحب از اتاق عمل و اتاق قرنطینه برخوردار است، گفت: کار عقیم‌سازی این حیوانات توسط اکیپ دامپزشکی انجام و پس از بهبودی، سگ‌‌ها رهاسازی می‌شوند.

وی با اشاره به همکاری انجمن رسمی حمایت از حیوانات با سازمان مدیریت پسماند شهرداری در خصوص زنده‌گیری، عقیم‌سازی و رهاسازی سگ‌های بلاصاحب، خاطرنشان کرد: خیران و شهروندان علاقه‌مند به حیوانات می‌توانند با انجمن یاد شده هماهنگ شده و در این خصوص با شهرداری همکاری کنند.