‍ ثبت روزانه بیش از هزار تماس تلفنی با مرکز ۱۲۵ آتش‌نشانی کرمان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی خبر داد: ‍ ثبت روزانه بیش از هزار تماس تلفنی با مرکز ۱۲۵ آتش‌نشانی کرمان مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از ثبت روزانه بیش از هزار تماس تلفنی از سوی شهروندان با مرکز ۱۲۵ این سازمان خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده، به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان علی‌عسکری گفت: از […]

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی خبر داد:

ثبت روزانه بیش از هزار تماس تلفنی با مرکز ۱۲۵ آتش‌نشانی کرمان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از ثبت روزانه بیش از هزار تماس تلفنی از سوی شهروندان با مرکز ۱۲۵ این سازمان خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان علی‌عسکری گفت: از این تعداد تماس، متأسفانه ۸۵درصد ایجاد مزاحمت تلفنی بوده است.

وی از شهروندان خواست در داشتن شهری ایمن آتش‌نشانان را یاری کرده و بدون دلیل اقدام به اشغال شماره۱۲۵ نکرده و نحوه صحیح استفاده از شماره‌های امدادی را به فرزندان خود آموزش دهند.

 عسکری با بیان این‌که شهروندان توجه داشته باشند هر مزاحمت تلفنی می‌تواند باعث سوزاندن یک زندگی شود، گفت: کاهش تماس‌های نامربوط با مرکز۱۲۵ این سازمان سبب تسهیل در روند امدادرسانی به شهروندان خواهد شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی همچنین از آمادگی این سازمان جهت ارایه مشاوره ایمنی به شهروندان خبر داد و خاطرنشان کرد: شهروندان جهت هرگونه راهنمایی و مشاوره ایمنی می‌توانند با شماره۱۲۵ این سازمان در طول شبانه روز تماس برقرار کنند.