اراک و افتتاح چندین پروژه در سال ۹۷

اراک و افتتاح چندین پروژه در سال ۹۷ شهردار اراک گفت: امسال پروژه‌هایی در اراک افتتاح خواهند شد که اتمام دو سالن هزار متری در کوی علی‌ابن‌ابیطالب (ع) و شهرک ولیعصر (عج) یکی از آنهاست. همچنین شهرک پردیس خودرو ظرف ماه آینده با۳۴۰ واحد مغازه ۳۱ متری در ۳ طبقه افتتاح می‌شود. به گزارش مناقصه‌مزایده […]

اراک و افتتاح چندین پروژه در سال ۹۷

شهردار اراک گفت: امسال پروژه‌هایی در اراک افتتاح خواهند شد که اتمام دو سالن هزار متری در کوی علی‌ابن‌ابیطالب (ع) و شهرک ولیعصر (عج) یکی از آنهاست. همچنین شهرک پردیس خودرو ظرف ماه آینده با۳۴۰ واحد مغازه ۳۱ متری در ۳ طبقه افتتاح می‌شود.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شهرداری اراک، داود تاجران افزود: تمامی معارضین پل شریعتی که تقاطع‌های مختلف دارد و خیلی وقت است که مردم را دچار اذیت کرده به زودی رفع می‌شود و دیگر با اصلاحات انجام شده گره کور در این نقطه شاهد نیستیم.

تاجران خاطرنشان ساخت: در مدت ۷ ماه فعالیتم در شهر اراک در مجموع برای این ۴ پل (ورزش، شریعتی، صیدی، علم‌الهدی) ۵۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه کرده‌ایم.

شهردار اراک همچنین تصریح کرد: پل سنجان که توسط راه و شهرسازی در حال ساخت است و تنها معارضینش در دست شهرداری است؛ احتمالاً سال آینده به اتمام برسد.

وی افزود: پروژه ۹۵ هزارمترمربعی پارک بانوان اراک ۹۰ درصد پیشرفت دارد، این پروژه با مشکلات مالی روبه‌رو شد و باید تاکنون افتتاح می‌شد اما در حال تزریق اعتبار برای تکمیل آن هستیم و مقرر است تابستان امسال در اختیار بانوان شهر قرار گیرد.

تاجران در ادامه بیان‌داشت: پروژه احداث دو پل در شهر اراک برای کاهش وضعیت ترافیکی این شهر با تمام توان شهرداری در حال پیشرفت است و در زمان مقرر به بهره‌برداری خواهد رسید، همچنین پروژه پل علم‌الهدی یا شهید نبیری نیز به خوبی در حال پیشروی است و به زودی پل کوی صنعتی از بن‌بست خارج می‌شود، پل شهید صیدی نیز به زودی به اتمام می‌رسد.

شهردار اراک گفت: خوشحالم که به اراک آمدم گرچه در ابتدا چندان خوشحال نبودم، اما مصمم هستم تا پایان سال اقداماتی را در دستور کار قرار دهیم تا شهروندان اراکی از آنها بهره‌مند شوند.

وی گفت: افتخار می‌کنم که در خدمت شهروندان اراک هستم و از مردم عزیز این شهر انتظار دارم که از شهردار حمایت کنند و افرادی که دست به سیاه نمایی می‌زنند را به جای لجاجت به رفاقت دعوت کنند تا مسؤولان نیز بتوانند خدمات بیش‌تری ارایه دهند و حاصل این تلاش‌ها اقتدار بیش‌تر نظام باشد.