اختصاص ۵درصد از اعتبارات تملک دارایی کردستان به صندوق توسعه کشاورزی

اختصاص ۵درصد از اعتبارات تملک دارایی کردستان به صندوق توسعه کشاورزی رییس سازمان جهادکشاورزی کردستان نیز در این جلسه با بیان این‌که صندوق توسعه بخش کشاورزی این استان از قدیمی‌‌ترین صندوق‌های کشور است گفت امروز با ۱۱سال سابقه فعالیت ۴۷۸میلیارد ریال شامل ۵۵درصد بخش خصوصی و ۴۵درصد سهم بخش دولتی سرمایه دارد. به گزارش مناقصه‌مزایده، […]

اختصاص ۵درصد از اعتبارات تملک دارایی کردستان به صندوق توسعه کشاورزی

رییس سازمان جهادکشاورزی کردستان نیز در این جلسه با بیان این‌که صندوق توسعه بخش کشاورزی این استان از قدیمی‌‌ترین صندوق‌های کشور است گفت امروز با ۱۱سال سابقه فعالیت ۴۷۸میلیارد ریال شامل ۵۵درصد بخش خصوصی و ۴۵درصد سهم بخش دولتی سرمایه دارد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، خالدجعفری اظهار داشت: در سال گذشته ۵درصد از اعتبارات تملک دارایی استان به صندوق توسعه بخش کشاورزی استان تخصیص پیدا کرده است و امسال هم ۵درصد دیگر آن به صندوق تخصیص پیدا می‌کند که این مسأله در شورای برنانه‌ریزی استان تصویب شده است.

وی اضافه کرد تشکل‌های عضو صندوق آمادگی برای افزایش سرمایه‌ها برای ارایه خدمات بیش‌تر به اعضای خود آمادگی کامل دارد.

صندوق توسعه بخش کشاورزی استان‌کردستان در سال ۱۳۸۵ با ۸میلیارد ریال اعتبار و ۱۶ تشکل تشکیل یافته است که در ۱۱سال فعالیت تعداد تشکل‌ها را به ۲۰۳ اتحادیه با ۱۱۳هزار  بهره‌بردار به میزان ۴۷۸ میلیارد ریال رسیده است.

رییس سازمان جهادکشاورزی کردستان نیز در این جلسه با بیان این‌که صندوق توسعه بخش کشاورزی این استان از قدیمی‌‌ترین صندوق‌های کشور است گفت امروز با ۱۱سال سابقه فعالیت ۴۷۸میلیارد ریال شامل ۵۵ درصد بخش خصوصی و ۴۵درصد سهم بخش دولتی سرمایه دارد.

خالدجعفری اظهار داشت در سال گذشته ۵درصد از اعتبارات تملک دارایی استان به صندوق توسعه بخش کشاورزی استان تخصیص پیدا کرده است و امسال هم ۵درصد دیگر آن به صندوق تخصیص پیدا می‌کند که این مسأله در شورای برنامه‌ریزی استان تصویب شده است.

وی اضافه کرد تشکل‌های عضو صندوق آمادگی برای افزایش سرمایه‌ها برای ارایه خدمات بیش‌تر به اعضای خود آمادگی کامل دارد.

صندوق توسعه بخش کشاورزی استان کردستان در سال ۱۳۸۵ با ۸میلیارد ریال اعتبار و ۱۶ تشکل تشکیل یافته است که در ۱۱سال فعالیت تعداد تشکل‌ها را به ۲۰۳ اتحادیه با ۱۱۳ هزار بهره‌بردار به میزان ۴۷۸ میلیارد ریال رسیده است.