احداث پست برق موبایل شهرک صنعتی ساوه

احداث پست برق موبایل شهرک صنعتی ساوه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: مشکل کمبود برق فاز عملیاتی شهرک صنعتی ساوه با احداث پست برق ۶۰ کیلوولت با همکاری برق منطقه‌ای استان رفع شد. وی اظهار داشت: پست اختصاصی برق ۶۰ کیلوولت با توان تبدیل ۱۲مگاوات با همکاری برق منطقه استان مرکزی و در […]

احداث پست برق موبایل شهرک صنعتی ساوه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: مشکل کمبود برق فاز عملیاتی شهرک صنعتی ساوه با احداث پست برق ۶۰ کیلوولت با همکاری برق منطقه‌ای استان رفع شد.

وی اظهار داشت: پست اختصاصی برق ۶۰ کیلوولت با توان تبدیل ۱۲مگاوات با همکاری برق منطقه استان مرکزی و در زمینی به مساحت دوهزارمتر مربع احداث شد.

مصطفی‌آمره افزود: هزینه احداث این پروژه بالغ بر ۱۴میلیاردو۵۰۰ میلیون ریال و هم‌اکنون فیدرهای خروجی پست با هزینه‌ای بالغ بر دوهزار و ۵۰۰ میلیون ریال در دست مناقصه است.

وی اضافه کرد: این پست برق در جهت رفع مشکل کمبود برق بخشی از فاز یک شهرک و واحدهای تولیدی مستقر در این شهرک احداث شده است.

به گفته وی؛ تاکنون برق این شهرک با فیدر عمومی با حداکثر توان یک مگاوات بوده و با احداث پست برق مذکور مشکل برق شهرک رفع شده است.

شایان ذکر است؛ شهرک صنعتی ساوه با فاصله ۱۵۰ کیلومتر با مرکز استان و استقرار در محدوده آزادراه ساوه به تهران به‌عنوان شهرک صنعتی سرمایه‌گذاری خارجی استان آماده واگذاری است.