تشکیل اتحادیه چاپخانه‌داران استان یزد ضروری است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد تشکیل اتحادیه چاپخانه‌داران استان یزد ضروری است مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به قدمت بیش از ۱۱۰سال صنعت چاپ در استان یزد، خواهان تشکیل اتحادیه چاپ از سوی چاپخانه‌داران استان یزد شد.   به گزارش مناقصه‌مزایده، مجید جوادیان‌زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد

تشکیل اتحادیه چاپخانه‌داران استان یزد ضروری است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به قدمت بیش از ۱۱۰سال صنعت چاپ در استان یزد، خواهان تشکیل اتحادیه چاپ از سوی چاپخانه‌داران استان یزد شد.

 

به گزارش مناقصه‌مزایده، مجید جوادیان‌زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، در چهارمین گردهمایی چاپخانه‌داران استان یزد تشکیل اتحادیه چاپخانه‌داران استان را ضروری دانست و گفت: تشکیل اتحادیه باعث انسجام و تقویت هر چه بیش‌تر چاپخانه‌داران استان یزد می‌شود.

وی فعالیت حدود ۱۰۰واحد چاپخانه در استان یزد اشاره کرد و افزود: صنعت چاپ استان یزد از مزیت‌های خوبی برخوردار است که می‌تواند استان‌های همجوار یزد را نیز از قابلیت و پتانسیل‌های خود بهره‌مند سازد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در ادامه به خدمت صنعت چاپ به جوامع بشری اشاره کرد و اظهارداشت: صنعت چاپ تحول بسیار بزرگی در تمدن بشری ایجاد کرده است.

به گفته وی چاپ باعث حافظه تمدن و انباشته شدن دانش بشری شد تا پیشرفت و توسعه در جامعه شکل بگیرد.

جوادیان‌زاده همچنین از صنعت چاپ به‌عنوان یک صنعت سبز و پایدار یاد کرد و گفت: صنعت چاپ جزو صنایعی است که از آن به نیکی یاد و صحبت می‌شود که باید با توجه به ظرفیت و پتانسیل‌های استان یزد در این حوزه بیش‌تر سرمایه‌گذاری شود.

سخنرانی معاون سیاسی و امنیتی استانداری یزد، اجرای برنامه‌های متنوع هنری و تجلیل از چاپحانه‌داران فعال از دیگر برنامه‌های چهارمین گردهمایی چاپخانه‌بداران استان یزد بود.