آغاز به‌کار سومین نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی- اسلامی در سرخس

با هدف حمایت از کالای ایرانی صورت گرفت آغاز به‌کار سومین نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی- اسلامی در سرخس  همزمان با سال حمایت از کالای ایرانی و در راستای توجه به تولیدات داخلی، سومین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی- اسلامی با همت شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد در شهر سرخس آغاز به‌کار کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل […]

با هدف حمایت از کالای ایرانی صورت گرفت

آغاز به‌کار سومین نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی- اسلامی در سرخس

 همزمان با سال حمایت از کالای ایرانی و در راستای توجه به تولیدات داخلی، سومین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی- اسلامی با همت شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد در شهر سرخس آغاز به‌کار کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، رییس روابط‌عمومی این شرکت در این خصوص گفت: در راستای مسؤولیت‌های اجتماعی پالایشگاه و همچنین آغاز بازگشایی مدارس (مهرماه)، کلیه محصولات ارایه‌شده در این نمایشگاه از سوی فعالان صنف نوشت‌افزار سرخس تأمین می‌شود.

ابوالفضل نعمتی تصریح کرد: در این نمایشگاه بالغ بر ۳۰۰ عنوان لوازم‌التحریر با مضامین مذهبی، شهدا و شخصیت‌های ایرانی با تخفیف ۱۰ الی ۱۵ درصد زیر قیمت بازار عرضه شده است.

وی بیان‌داشت: طی جلساتی که با برگزار‌کنندگان نمایشگاه داشته‌ایم در زمینه حمایت از تولیدات داخلی و برندهای ایرانی تأکید کرده‌ایم و برگزار‌کنندگان باید به فروش اقلام نوشت‌افزار ایرانی- اسلامی مبادرت ورزند.

نعمتی ادامه داد: در این نمایشگاه ۶ غرفه به ارایه محصولات نوشت‌افزار اقدام کرده‌اند و همچنین در راستای حمایت از دانش‌آموزان کم بضاعت و با همت خیریه کارکنان یک غرفه با عنوان «غرفه مهربانی» راه‌اندازی شده است.

رییس روابط‌عمومی پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد اضافه‌کرد: همکاران ما در مجموعه خیریه پالایشگاه با برپایی این غرفه تلاش می‌کنند تا کمک‌های مالی شهروندان و کارکنان را به صورت بن خرید نمایشگاه یا خرید نوشت‌افزار توسط خیرین جمع‌آوری و با هماهنگی آموزش و پرورش در بین دانش‌آموزان کم بضاعت توزیع کنند تا هیچ دانش‌آموزی به دلیل عدم بضاعت در تأمین اقلام نوشت‌افزار، از تحصیل باز نماند.

گفتنی است: سومین نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی- اسلامی از تاریخ ۱۱ لغایت ۱۹ شهریورماه جاری، صبح‌ها از ساعت ۱۰ الی ۱۳ و عصر‌ها ۱۷ الی ۲۲ در محل نمایشگاه‌های دائمی مجتمع شهرک گاز شهید مهاجر برای خرید عموم دایر است.