برگزاری یازدهمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر کودک و نوجوان مهر به میزبانی شهرستان دزفول

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خبر داد برگزاری یازدهمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر کودک و نوجوان مهر به میزبانی شهرستان دزفول مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری یازدهمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر کودک و نوجوان مهر به میزبانی شهرستان دزفول خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده، محمد جوروند با اعلام این خبر گفت: […]

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خبر داد

برگزاری یازدهمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر کودک و نوجوان مهر به میزبانی شهرستان دزفول

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری یازدهمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر کودک و نوجوان مهر به میزبانی شهرستان دزفول خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، محمد جوروند با اعلام این خبر گفت: یازدهمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر کودک و نوجوان مهر امسال با شعار «آینده را باید ساخت» در شهرستان دزفول برگزار خواهد شد.

وی افزود: یازدهمین دوره این جشنواره با حضور استان‌های: خوزستان، اصفهان، فارس، بوشهر، لرستان، ایلام، مرکزی، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه و همدان به اجرا در خواهد آمد.

جوروند با بیان این‌که مهلت ارسال آثار به این جشنواره را ١٥دی‌ماه ٩٧ اعلام کرد، افزود: این جشنواره از پنجم تا هشتم اسفندماه ١٣٩٧ با حضور هنرمندان نمایشی و مهمانان کشوری و استانی در شهرستان دزفول برگزار خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در ادامه افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی خوزستان، دزفول، خیابان کشاورز، بین خیابان حضرت رسول‌اکرم(ص) و خیابان شهید بهشتی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، واحد امور هنری ارسال کنند.

لازم به ذکر است، جشنواره منطقه‌ای تئاتر کودک و نوجوان مهر از جمله جشنواره‌های مطرح تئاتر کودک و نوجوان در کشور است که هر سال به میزبانی استان خوزستان و در شهرستان دزفول برگزار می‌شود.