بدهی ۷۰۰ میلیارد تومانی شهرداری رشت از دوران گذشته

سرپرست شهرداری رشت اعلام  کرد بدهی ۷۰۰ میلیارد تومانی شهرداری رشت از دوران گذشته علی بهارمست، سرپرست شهرداری رشت به اتفاق معاونین با میرشمس مؤمنی‌زاده، فرماندار رشت دیدار و گفت گو کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده، مدیریت اجرایی ارتباط با رسانه‌های شهرداری رشت، علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت به اتفاق معاونین شهرداری رشت با میرشمس مؤمنی‌زاده […]

سرپرست شهرداری رشت اعلام  کرد

بدهی ۷۰۰ میلیارد تومانی شهرداری رشت از دوران گذشته

علی بهارمست، سرپرست شهرداری رشت به اتفاق معاونین با میرشمس مؤمنی‌زاده، فرماندار رشت دیدار و گفت گو کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، مدیریت اجرایی ارتباط با رسانه‌های شهرداری رشت، علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت به اتفاق معاونین شهرداری رشت با میرشمس مؤمنی‌زاده فرماندار رشت دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت در این دیدار با تبریک انتصاب میرشمس مؤمنی‌زاده به عنوان فرماندار رشت اظهارکرد: در دوران سرپرستی تلاش کردم فضای شهرداری آرام و به دور از تنش باشد و کارکنان مطالبات خود را به موقع دریافت کنند.

وی با اشاره به مشکلات مالی شهرداری رشت و بدهی ۷۰۰ میلیارد تومانی آن از دوران گذشته بیان‌داشت: شهرداری رشت با عقب‌ماندگی ۷۶ درصدی از حوزه درآمد مواجه بوده است و در دو ماه اخیر با رشد مساعد ۵ درصدی به ۷۱ درصد از درآمد پیش‌بینی شده رسیده است. هرچند میزان درآمد و تحقیق بودجه در ۳ ماه پایانی سال بهتر خواهد شد.

سرپرست شهرداری رشت تأکیدکرد: هیچ‌گاه خدمات شهرداری تعطیل نخواهد شد و مردم همواره به خدمات شهرداری‌ها نیازمند هستند.

بهارمست با اشاره به طرح تفضیلی رشت و معضلات آن گفت: طرح تقضیلی موجود منجر به افزایش ساخت و ساز غیرمجاز می‌شود و امیدواریم با اصلاحات آن از تخلفات ساختمانی کاسته شود.

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی در دست اجرا شهرداری رشت عنوان‌کرد: قرارداد پروژه‌های آسفالت و پروژه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی در برخی نقاط رشت منعقد شده و در دست اجراست.

سرپرست شهرداری رشت با اشاره به این‌که تلاش کردیم موانع اداری در پروژه‌های سرمایه‌گذاری برطرف شود، گفت: قرارداد احداث چمن مصنوعی و تماشاخانه در پارک نارون در قالب بسته سرمایه‌گذاری منعقد شد.

وی از انتخاب سرمایه‌گذار برای بازگشایی مجدد شهربازی رشت خبر داد و گفت: با برگزاری مناقصه سرمایه‌گذار برتر انتخاب شدو در چند روز آینده قرارداد بازگشایی شهربازی رشت منعقد خواهد شد تا فضایی برای اوقات فراغت شهروندان فراهم شود.

بهار مست در پایان ابراز امیدواری کرد که با حمایت‌های فرمانداری شهرستان رشت و تعاملات لازم میان شهرداری و فرمانداری موانع و مشکلات پیشِ رو برطرف شود.

میرشمس مؤمنی‌زاده فرماندار رشت در این دیدار اظهارداشت: مدیریت صحیح بحران شهرداری رشت در بارندگی اخیر کم‌ترین مشکلات را در سطح شهر مشاهده کنیم. وی رشت را شهری با قدمت فرهنگی بالا و صاحب رتبه در بین شهرهای کشور دانست و افزود: باید با همدلی، هم‌افزایی و همگرایی سرنوشت بهتری برای رشت رقم بزنیم.

فرماندار رشت با بیان این‌که شهرداری رشت برای ارایه خدمات گسترده به شهروندان نیاز به منابع مالی دارد، مطرح کرد: تلاش می‌کنیم برای ارتقای منابع مالی شهرداری رشت بیش‌تر از ظرفیت‌های استانی و ملی بهره گیریم .

مؤمنی‌زاده عنوان‌کرد: باید اقدامات شهرداری در حوزه زیرساخت و امور روزمره به موازات و تناسب هم دنبال شوند و نباید هیچ‌کدام مورد غفلت واقع شوند. وی به ضرورت استفاده از بخش خصوصی و منابع ملی تأکید کرد و یادآورشد: مدیران شهرداری می‌توانند از ظرفیت بخش خصوصی بهره‌مند شوند و یقیناً با همدلی و یکپارچگی می‌توان رشت را به جایگاه شایسته‌‌اش رسانید.