برگزاری مراسم بزرگداشت هفته بسیج توسط شهرداری هشتگرد

برگزاری مراسم بزرگداشت هفته بسیج توسط شهرداری هشتگرد مراسم بزرگداشت هفته بسیج و هفته وحدت به میزبانی شهرداری هشتگرد برگزار شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شهرداری هشتگرد، مراسم بزرگداشت هفته بسیج و هفته وحدت با حضور امام جمعه، فرمانده بسیج ناحیه ساوجبلاغ، جانشین و مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان، شهردار، […]

برگزاری مراسم بزرگداشت هفته بسیج توسط شهرداری هشتگرد

مراسم بزرگداشت هفته بسیج و هفته وحدت به میزبانی شهرداری هشتگرد برگزار شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شهرداری هشتگرد، مراسم بزرگداشت هفته بسیج و هفته وحدت با حضور امام جمعه، فرمانده بسیج ناحیه ساوجبلاغ، جانشین و مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان، شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر هشتگرد، فرمانده و بسیجیان حوزه ۶۱۱ برادران و حوزه ۶۱۲ خواهران شهر در سالن شهید باکری شهرداری هشتگرد برگزار شد.

امیربهمنی، شهردار هشتگرد در این مراسم با عرض تبریک هفته بسیج و هفته وحدت و عرض خیرمقدم به حاضرین، دقایقی در خصوص اهمیت بسیج و نقش‌آفرینی بسیجیان در انقلاب اسلامی سخنرانی کرد.

بهمنی گفت: امام‌خمینی‌(ره) در ۵ آذر ۵۸ فرمان تأسیس بسیج مستضعفین را صادر کرد و تلفیق کلمه بسیج با کلمه مستضعفین بسیار به جا و شایسته بوده است، چراکه بنا بر فرمایش امام راحل، انقلاب اسلامی ایران انقلاب پابرهنگان بوده و منظور از پابرهنگان همان مستضعفین می‌باشد و این وظیفه ما را در دستیابی به آرمان‌های امام عظیم‌الشأن و انقلاب در قبال مستضعفین سنگین می‌کند.

وی توجه به مستضعفین را از مسایل مهمی دانست که پیامبراکرم‌(ص)و امامان ما نیز به آن تأکید و در عمل به آن پیشگام بوده‌اند.

شهردار هشتگرد تقارن هفته وحدت و هفته بسیج را اتفاقی مبارک خواند که باید به آن توجه ویژه کرد و افزود: همان‌گونه که خداوند در قرآن‌کریم بیان می‌کند تمامی ادیان الهی مکمل هم بوده و دین اسلام کامل‌کننده همه آنان می‌باشد، همه ما مسلمان و برادریم و عمل به دستورات خداوند یکتا و پیامبراکرم(ص) و قرآن کریم آرمان همگی ماست.

علی‌شجری‌پور، رییس شورای اسلامی شهر نیز از تلاش‌های صورت گرفته برای برگزاری مراسم، تقدیر و تشکر کرد و گفت: افتخار من این است که بسیجی بوده‌ام و بسیجی هستم و بعد از این نیز بسیجی خواهم ماند.

وی گفت: ما به بسیجیانی مانند شهید مدافع حرم مهدی‌قاسمی افتخار می‌کنیم و پیام آنها را که حرکت در مسیر ولایت است سرلوحه خود قرار خواهیم داد.

رییس شورا توجه به ولایت فقیه و اطاعت از مقام‌معظم‌رهبری را برای بسیجیان امری واجب دانست که بدون هیچ تردیدی صلاح انقلاب و اسلام در آن خواهد بود.