برگزاری کارگاه آموزشی خانواده و فضای مجازی و «توانمند‌سازی زنان در حوزه فناوری اطلاعات» در اراک

برگزاری کارگاه آموزشی خانواده و فضای مجازی و «توانمند‌سازی زنان در حوزه فناوری اطلاعات» در اراک کارگاه آموزشی « خانواده و فضای مجازی » و « توانمند‌سازی زنان در حوزه فناوری اطلاعات» توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همکاری مخابرات منطقه مرکزی در اراک برگزار شد.   به گزارش مناقصه‌مزایده، این دو کارگاه آموزشی […]

برگزاری کارگاه آموزشی خانواده و فضای مجازی و «توانمند‌سازی زنان در حوزه فناوری اطلاعات» در اراک

کارگاه آموزشی « خانواده و فضای مجازی » و « توانمند‌سازی زنان در حوزه فناوری اطلاعات» توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همکاری مخابرات منطقه مرکزی در اراک برگزار شد.  

به گزارش مناقصه‌مزایده، این دو کارگاه آموزشی در راستای اجرای دو طرح ملی «خانواده و فضای مجازی» و «نقش فناوری اطلاعات در توان‌افزایی زنان» با رویکرد کارآفرینی و اشتغال که از سال گذشته در ۳ سطح مراکز استان، شهرستان‌ها و روستا‌ها آغاز و در سال ۹۷ نیز ادامه یافته است، برگزار شد.

ارتقای دانش و آگاهی زنان در استفاده از فناوری‌های ارتباطاتی و اطلاعاتی به عنوان رکن اصلی خانواده، از مهم‌ترین اهداف برگزاری این کارگاه‌های آموزشی است که با حضور و استقبال خوب بانوان شاغل در سازمان‌ها و ادارات استان مرکزی و عموم بانوان علاقه‌مند در سطح شهر اراک، در مخابرات منطقه مرکزی برگزار شد.

گفتنی است، کارگاه آموزشی نیم روزه «خانواده و فضای مجازی» و «توانمندسازی زنان در حوزه فناوری اطلاعات» با مشارکت و همکاری مخابرات منطقه مرکزی در اراک برگزار شد.