برگزاری نمایشگاه نشان‌های برتر جشنواره ساختمان‌های برتر در قزوین

رییس اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان گفت: ۴۰ اثر شرکت‌کننده در مسابقه طراحی لوگوی برتر سومین جشنواره ساختمان‌های برتر استان قزوین، برگزیده توسط هیأت داوران در گالری مهر حوزه هنری، به مدت دو روز به نمایش در آمد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی اداره کل راه […]

رییس اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان گفت: ۴۰ اثر شرکت‌کننده در مسابقه طراحی لوگوی برتر سومین جشنواره ساختمان‌های برتر استان قزوین، برگزیده توسط هیأت داوران در گالری مهر حوزه هنری، به مدت دو روز به نمایش در آمد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، حامد عبدالرزاقی با اعلام این خبر گفت: با انتشار فراخوان برگزاری مسابقه طراحی نشان جشنواره ساختمان‌های برتر استان قزوین و شرایط شرکت در آن، ۱۴۹ اثر از سوی ۷۹ هنرمند از سراسر کشور، به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی در ادامه افزود: داوری این آثار در روز مقرر، برای معرفی طرح‌های برتر به انجام رسید که در نهایت علاوه بر انتخاب آثار برتر جشنواره، تعداد ۴۰ اثر توسط هیأت داوران، برای داوری نهایی برگزیده شد.

گفتنی است این نمایشگاه روز گذشته شروع شده و امروز به کار خود پایان می‌دهد.