بهره‌برداری از ۵ پروژه عمرانی شهرداری کهریزک

بهره‌برداری از ۵ پروژه عمرانی شهرداری کهریزک ۵ پروژه عمرانی شهرداری کهریزک با حضور سید فرید موسوی نماینده مردم در مجلس‌شورای‌اسلامی، جمالی‌پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، معاون عمرانی فرماندار، بخشدار شهردار و اعضای شورای اسلامی کهریزک و جمعی از مدیران شهرستان ری به بهره‌برداری رسید. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی […]

بهره‌برداری از ۵ پروژه عمرانی شهرداری کهریزک

۵ پروژه عمرانی شهرداری کهریزک با حضور سید فرید موسوی نماینده مردم در مجلس‌شورای‌اسلامی، جمالی‌پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، معاون عمرانی فرماندار، بخشدار شهردار و اعضای شورای اسلامی کهریزک و جمعی از مدیران شهرستان ری به بهره‌برداری رسید.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شهرداری کهریزک، نعمت‌زاده، شهردار کهریزک در حاشیه افتتاح این پروژه‌های عمرانی گفت: مهم‌ترین رویکرد ما در مدیریت شهری افزایش سرانه‌های شهر براساس نیاز و مطالبات شهروندان است و خوشبختانه در طول یکسال اخیر مدیریت شهرداری کهریزک پروژه‌های بزرگ و کاربردی مؤثری را با هدف خدمت‌رسانی مضاعف به اهالی شهر در دستور کار خود قرار داده‌ است.

وی افزود: در این روز شاهد افتتاح سوله چند منظوره بحران، ساختمان شماره دو اورژانس، مرکز معاینه فنی و دو بوستان بزرگ مادر و کاملیا بودیم که هر یک از این پروژه‌ها ضریب امنیت شهر، فضاهای تفریحی و فراغتی و خدمت‌رسانی در حوزه حمل و نقل را ارتقا داده است.

شهردار کهریزک با اشاره به اهمیت ساخت و بهره‌برداری مرکز معاینه فنی خودروی کهریزک گفت: این مرکز با مساحتی بالغ بر ۳ هزار متر و یک خط فعال روزانه ظرفیت پذیرش یکصد خودرو را دارد که با توجه به اتصال این مرکز به سینفا(سیستم سراسری مراکز معاینه فنی خودرو) تمامی رانندگان سطح کشور می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان‌کرد: بوستان کاملیا با ۴ هزار مترمربع و بوستان مادر علاوه بر افزایش سرانه فضای سبز با دارا بودن تمامی تجهیزات ورزشی و زمین استاندارد بازی کودکان فضای تفریحی و ورزشی مناسبی را برای اهالی محلات فراهم کرده است.

نعمت‌زاده در ادامه به دو پروژه در حوزه سلامت و امنیت فیزیکی شهر اشاره کرد و گفت: با توجه به همجواری شهر کهریزک با جاده ترانزیتی تهران- قم و وجود مناطق صنعتی، ساختمان شماره دو اورژانس در این محور جانمایی و احداث شد که با توجه به تجهیز این مرکز به ابزار و خودروهای امدادرسان، تحول قابل توجهی در حوزه خدمات‌رسانی به مصدومان جاده‌ای و… ایجاد شده است و وجود سوله چند منظوره بحران نیز به عنوان یک نقطه امن شهر در مواقع بحرانی می‌تواند در افزایش ضریب ایمنی شهروندان مؤثر واقع شود.

شهردار کهریزک در پایان اظهار‌داشت: همزمان با ۵ پروژه‌ای که امروز با حضور مسؤولان به بهره‌برداری رسید، چندین پروژه دیگر نیز به اتمام رسیده است که در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان بدون تشریفات اداری به بهره‌برداری می‌رسد که مجموع این پروژه‌ها سطح رفاه عمومی شهروندان را به‌ طور چشمگیری افزایش خواهد داد.