موضع وزارت نفت رسیدن به مطالباتش از بابک زنجانی است

موضع وزارت نفت رسیدن به مطالباتش از بابک زنجانی است مدیر امور حقوقی شرکت ملی نفت ایران گفت: موضع نفت رسیدن به حقوق حقه و مطالبات خودش است اما در تصمیم قوه قضاییه دخالت نمی‌کند. به گزارش ایلنا، علی‌اکبر ماهرخ‌زاد درباره آخرین اخبار از پرداخت بدهی‌های بابک‌زنجانی اظهار داشت: در این رابطه هیچ اقدام جدیدی […]

موضع وزارت نفت رسیدن به مطالباتش از بابک زنجانی است

مدیر امور حقوقی شرکت ملی نفت ایران گفت: موضع نفت رسیدن به حقوق حقه و مطالبات خودش است اما در تصمیم قوه قضاییه دخالت نمی‌کند.

به گزارش ایلنا، علی‌اکبر ماهرخ‌زاد درباره آخرین اخبار از پرداخت بدهی‌های بابک‌زنجانی اظهار داشت: در این رابطه هیچ اقدام جدیدی صورت نگرفته است.

وی افزود: از ابتدا خواسته ما این بود که به مطالباتمان دست پیدا کنیم اما دستگاه قضایی نیز استقلال دارد و فرایند رسیدگی را آنها دنبال کرده و تصمیم نهایی را آنها می‌گیرند.

ماهرخ‌زاد تصریح کرد: موضع نفت رسیدن به حقوق حقه و مطالبات خودش بوده و هست و طبعاً در تصمیم قوه قضاییه دخالت و ورود پیدا نمی‌کنیم.

 

وی تأکید کرد: ما همیشه خواسته‌مان را گفتیم و سعی داریم به هر طریق ممکن به وجوه دست پیدا کنیم، این‌که قوه قضاییه حکم را اجرا می‌کند، یا به تأخیر می‌اندازد و یا تصمیمی دیگری می‌گیرد؛ در چارچوب اختیارات خودش است.