مشارکت تات نفت در پروژه‌های EPDF و EPCF

مشارکت تات نفت در پروژه‌های EPDF و EPCF در دیدار نمایندگان شرکت روسی تات نفت با مدیرعامل و رییس هیأت مدیره شرکت ملی حفاری ایران، راه‌های همکاری‌های مشترک میان دو شرکت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت نفت، در این دیدار که در ساختمان مرکزی شرکت ملی […]

مشارکت تات نفت در پروژه‌های EPDF و EPCF

در دیدار نمایندگان شرکت روسی تات نفت با مدیرعامل و رییس هیأت مدیره شرکت ملی حفاری ایران، راه‌های همکاری‌های مشترک میان دو شرکت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت نفت، در این دیدار که در ساختمان مرکزی شرکت ملی حفاری ایران در اهواز صورت گرفت، سرپرست هیأت روسی، گزارشی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شرکت متبوع خود را ارایه داد.

وی گفت: شرکت تات نفت که پنجمین شرکت بزرگ نفت و گاز روسیه است، آمادگی دارد تا در اجرای پروژه‌های EPDF و EPCF با شرکت ملی حفاری ایران همکاری و مشارکت کند.

در این دیدار که رییس اداره بازاریابی و همکاری‌های بین‌الملل و تعدادی از مدیران شرکت ملی حفاری ایران نیز حضور داشتند، مدیرعامل و رییس هیأت مدیره شرکت با تشریح ویژگی‌ها و ظرفیت‌های بالای این شرکت در زمینه عملیات حفاری و خدمات فنی و تخصصی، از همکاری با شرکت تات نفت استقبال کرد.

 مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: شرکت ملی حفاری بزرگ‌ترین شرکت حفاری در ایران است که با برخورداری از ۷۳ دستگاه حفاری خشکی و دریایی بخش عمده‌ای از عملیات حفاری و خدمات جانبی را به صنعت نفت کشور ارایه می‌دهد.

سپهر سپهری افزود: این شرکت در زمان حاضر خود را برای حضور در پروژه‌های خارج از کشور و مشارکت با شرکت‌های خارجی در عرصه پروژه‌های بین‌المللی آماده کرده است.