سناریوی غیرقانونی پرداخت مالیات شرکت ‌های نفتی در هرمزگان

سناریوی غیرقانونی پرداخت مالیات شرکت ‌های نفتی در هرمزگان رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: چرا در بدنه دولت در سطح وزیر و معاون وزیر حتی یک هرمزگانی دیده نشده است و چرا از همفکران و همراهان دولت در هرمزگان استفاده نمی‌شود؟ به گزارش ایسنا، احمدمرادی گفت: مصوبه غیرکارشناسی دولت گذشته مبنی بر انتزاع […]

سناریوی غیرقانونی پرداخت مالیات شرکت ‌های نفتی در هرمزگان

رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: چرا در بدنه دولت در سطح وزیر و معاون وزیر حتی یک هرمزگانی دیده نشده است و چرا از همفکران و همراهان دولت در هرمزگان استفاده نمی‌شود؟

به گزارش ایسنا، احمدمرادی گفت: مصوبه غیرکارشناسی دولت گذشته مبنی بر انتزاع ۵شهرستان از شهرستان گاوبندی، تقاضا مجمع نمایندگان لغو کامل این مصوبه است و مردم استان زیر بار چنین تصمیمی نمی‌روند.

مرادی با اشاره به این‌که شهرستان میناب از فروچاله‌ها رنج می‌برد و به یک بحران و تهدید جدی مطرح است، خاطرنشان کرد: باید دولت نگرانیهای مردم را برطرف کند.

وی ادامه داد: بار‌ها بار‌ها برای جذب نیروهای بومی در بنگاه‌های اقتصادی و پالایشگاه برای کارشناس و عضو هیأت مدیره تأکید شده و حتی الزام قانونی هم است اما عزم و اراده‌ای در این خصوص دیده نمی‌شود و صبر مجمع نمایندگان به اتمام رسیده است.

مرادی با بیان این‌که چرا دولت، سهم استان هرمزگان از مازاد درآمد را پرداخت نمی‌کند، تصریح کرد: حداقل انتظار این است که بابت این اتفاق مهم سهم مردم داده و حوزه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش به خوبی دیده شود.

وی با اشاره به این‌که در خصوص نحوه واگذاری مجتمع آلومینیم المهدی به بخش خصوصی شخصأ ورود کرده و رانت‌‌ها را ببینید، تصریح کرد: چرا و به چه علت برخی شرکت‌های فعال اقتصادی و نفتی در هرمزگان، مالیات را در استان‌های دیگر پرداخت می‌کنند، این برخلاف قانون است.